System Volume Information van usb-stick verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2012
Berichten
4
Op elke USB-stick die ik gebruik staat deze map. Ook als ik via anderen zo'n stick krijg met hun bestanden. Hoe kan ik deze map verwijderen?
 
Eigenaar worden en wissen kan ook alls hij uitstaat voor die schijf/logisch station maar als die eruit wordt gehaald en opnieuw wordt geplaatst staat die er weer.
 
Helaas...

Bedankt voor de reacties.
Wat ik ook probeer, het lukt me niet om dit bestand dat, naar mijn idee, eigenlijk helemaal niet thuishoort op een USB-stick, te verwijderen.
 
Jawel, wat ik al noemde, systeemherstel voor dat volume op 0 zetten, eigenaar worden van die map en submappen, dan kunn je hem verwijderen, maar het heeft weinig zin, zodra die eruit is gehaald en je zet hem terug, staat die er weer.
En v.a. Vista is dat normaal, ik XP heb je er geen last van bij verwisselbare media, denkelijk gedaan door de vele in gebruik zijnde externe harde schijven.
 
Dank ook voor deze reactie. Als ik deze usb-stick van een Win7 pc in een XP-pc doe, dan blijft de 'Modified date' hetzelfde. En die stick, met deze datum, kreeg ik van een kennis, die kennelijk via zijn pc dit bestand er automatisch op heeft gekregen. Als ik op die XP-PC het vinkje bij 'alleen lezen' uitvink en op toepassen klik, dan blijft dat vakje gewoon aangevinkt staan. Als 'attributen' blijft dit er staan: 'hsd'. Hopelijk ben ik duidelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, het is niet opgelost. Zelfs na het formatteren staat direct hierna die map er weer.
Maar ik geef het op. Op verzoek van de wachthond zet ik het op 'opgelost'.
 
Je ziet het alleen als je in de mapoptie systeembestanden en verborgen bestanden zo hebt staan dat je ze kunt zien, overigens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan