systemworks maakt alles verrot

Status
Niet open voor verdere reacties.

wdekreij

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
hallo,

ik heb nu norton systemworks 2003 en dacht.. laat k ens zon test doen op windowsfouten en dan ff alles repareren... nu werkt veel dingen niet of langzaam.. bijv windows media player...

hoe kan ik dit ongedaan maken??

uhm.. die ene waar zo bijstaat van: test om windows fouten te zoeken oid...

ik heb het zelfde ik heb een pentium 4 2 ghz maar het lijk soms wel of ik en pentium 1 heb zo langzaamwie weet hier iets meer van

heb jij dat nadat je norton hebt geinstalleerd of nadat je diezelfde test hebt uitgevoerd (en al die fouten liet "repareren")?

Btw... over het algemeen loopt ie niet langzaam, maar als k bijv outlook open kost het openen 5 x zo lang als voorheen.. mediaplayer doet het helemaal niet meer...

pff

pff de computer wordt alleen maar traag van die grote puinzooi..... !#!$norton systemworks is goe dprogramma maar laat ze het aub kleiner maker ze slokken me hele computer op!

nou mijn mediaplayer doe het nog gewoon normaal, maar hij loop ineens zo traag mijn comp.
en het stomme is mijn cpu sta niet vast op 100% dus ik vindt het een beetje vaag

Ik neem aan dat je de windoctor testen heb gedaan,nu kun je ook weer de vorige raparaties ongedaan maken in het keuzemenu van windoctor.

moet ik ze dan allemaal stuk voor stuk selecteren, ongedaan maken klikken dan dan 2 maal op ok??????

het zijn ZEER veel fouten..

heb continu contol+ u gedaan en enter, zodat alles ongedaan gemaakt is.. helaas zijn dingen als mediaplayer nog steeds niet werkend...

dat word denk k maar ens format...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan