- Lid geworden
- 17 dec 2000
Dat is vreemd.... ik had wel ingevuld dat ik het wilde ophalenhuijb zei:Je geeft aan dat het verzonden moet worden.en dat je het niet ophaald op de HMD.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is vreemd.... ik had wel ingevuld dat ik het wilde ophalenhuijb zei:Je geeft aan dat het verzonden moet worden.en dat je het niet ophaald op de HMD.
mumzel zei:Dat is vreemd.... ik had wel ingevuld dat ik het wilde ophalenDat is dan mooi niet goed
kan dat veranderd worden huijb?
Ja en mumzel heeft de rekening al gehad dus.......BrEeZeR zei:Helaas, die verzend kosten zul je toch moeten betalen... :evil:
Done. :thumb:mumzel zei:kan dat veranderd worden huijb?
Het nieuwe en het oude logopmeijne zei:Zijn de shirts eigenlijk met het nieuwe of het oude logo?![]()
Waarom zou je de poll niet geloven??killermenace zei:Als je de Poll mag geloven![]()
puppie zei:Waarom zou je de poll niet geloven??
en ja de shirts zijn met het logo wat nu ons logo is.
Eeey, gaan we samenJames007 zei:Jep JepIk ga in het lang en het breed promotieagentje spelen in Spanje
![]()
Hmmm daar hoort een cap bij anders is het niet een geheel.James007 zei:Een zwarte t-shirt voor James![]()
huijb zei:Hmmm daar hoort een cap bij anders is het niet een geheel.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.