- Lid geworden
- 19 mrt 2003
- Besturingssysteem
- MacOS Sonema 14.6.1
- Office versie
- Mac heeft geen office
dan komt de factuur er zo aan.rve123 zei:Formulier ingevult![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan komt de factuur er zo aan.rve123 zei:Formulier ingevult![]()
Ik heb jouw factuur ook niet, vreemd. Ik stuur Pup even een mail.Admin_Frisian zei:Kan het zijn dat de factuur vertraging oploopt, ik heb namelijk nog geen factuur ontvangen.
huijb zei:Zo de T-shirts zijn binnen, heb er nog een aantal over dus wie maakt me los. Roept u maar. Ik heb alle kleuren met hart print of borst print, met ronde hals of V-hals, helaas zijn niet alle maten nog in voorraad. Wees er snel bij want voor je het weet zijn we uitverkocht.
huijb zei:Dat is meestal een klusje voor de "jongste bediende" dus vriend .... Breezer........... Na afloop krijg je een lollie of een ijsje, zeg het maar![]()
Met mijn benen is niets aan de handpuppie zei:Daar nemen we de slechts ter been voor.
Per stuk € 3,70ibiza zei:ik heb blijkbaar een hoop mailkes gemist (mailbox zal vol gezeten denk ik)
hoeveel bedraagd verzendkosten naar belgie
hmd is mij te ver jammer maar niet aan te doen
Mooi zo. :thumb:rve123 zei::thumb:
Ik heb ze binnen.
Eén t-shirt en een cap.
Ziet er goed uit :thumb:
Post was snel trouwens![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.