Taakbalkprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Win XP Pro

Zie bijlage!
Vraag hoe corrigeer ik de taakbalk naar "een" regel, met ca. een 4tal picto's (de veel gebruikte programma's) rechts naast start en de gebruikelijke statup picto's links van de klok.
Ik heb op help en ondersteuning gezocht bij taakbalk maar dat leverde mij geen resultaat.
B.v.d.
Ko

Laatst bewerkt:
Zo'n mooi bureaublad heb ik nog nooit gezien.
Ik zou eerst mijn bureaublad maar eens gaan opruimen zoveel snelkoppelingen heb je toch niet nodig.
En door met je rechtermuisknop op de taakbalk te klikken komt er een pop-up scherm daar kun je je gehele taakbalk gaan aanpassen.

T.a.v. Puppie,

Hartelijk dank voor de reactie.
Voordat ik mijn vraag stelde, had ik ook al verschillende keren met de rechtermuisknop op de taakbalk geklikt en het popupscherm meerdere keren gelezen, ook de verder genoemde opdrachten etc. gelezen en wat combinaties uitgeprobeerd.
Helaas zonder resultaat.
Zie bijlage voor wat ik als laatste heb aangeklikt.
Misschien kun je mij wat gedetaileerder aangeven welke posities ik WEL moet aanklikken. Ik heb verschillende combinaties geprobeerd, helaas zonder resultaat, zoals ik al schreef.
B.v.d & m.v.g.
Ko
Zie bijlage svp!

T.a.v. esjeka
Bedankt voor de reactie!
Mooi taakbalkje, helaas kan ik nog niet zover komen!
Als ik naar werkbalken, snelstarten ga krijg ik een popupvenster met de tekst: kan werkbalk NIET maken!
Wat nu ?
Groeten,
Ko

Buffie bedankt voor de reactie
Maar..... ik klik op het door jou aangegeven programma en wat krijg ik als reactie..... zie bijlage!
Wat nu? Ik heb dat aangeklikt wat ze aanbevelen maar dan kom ik niet op dat programma wat jij aanbeveelt!
Groeten,
Ko

Laatst bewerkt:
Je virusscanner blokt vbs extensies. Als je die wilt downloaden moet je even je virusscanner uitzetten

M@ario,

Virusscanner NAV uitgeschakeld maar ik krijg weer hetzelfde antwoordvenster als voorheen.
In iedergeval nog bedankt voor jouw reactie en misschien heb je nog een ander advies.
Groeten,
Ko

Laatst bewerkt:
Kun je bij "Actie" in dat venster niet aangeven dat dit script toegestaan moet worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan