Taakbeheer in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Manamana, nou dat is niet helemaal wat ik bedoel, want deze is al ingeschakeld. Wat ik wel bedoel is dat wanneer meerdere programma's tegelijkertijd openstaan dit geheugen vreet, dit geheugen wordt dan geactiveerd in het cache geheugen en wat dus in even een trage situatie belandt. Maar als ik mijn Windows opstart en nog geen meerdere programma's opstart reageert hij erg traag dus leek het me slim om op de of andere manier het cache geheugen vol te laten lopen.

Bedankt voor het meedenken!

Maar als ik mijn Windows opstart en nog geen meerdere programma's opstart reageert hij erg traag dus leek het me slim om op de of andere manier het cache geheugen vol te laten lopen.

Dan heb jij een heel lijstje van programma's die automatisch opstarten met Windows (automatische opstart).
Ik begrijp wel even je redenering niet , want hoe voller het cachegeheugen, hoe trager de programma's zullen reageren.

Nee, er starten 3 van de 10 uit het lijstje van MSCONFIG standaard op ( WIN7, Avast en Catalyst control center )..

Ja, ik bedoel ermee te zeggen dat hoe meer in Cache zit hoe sneller het zal lopen want dan wordt dit uit het Beschikbaar veld gehaald en gebruikt. In plaats van ongebruikt

Hallo Seniorke. Ja die had ik ook al voor hem en inderdaad wat je zegt de cache is normaliter leegmaken, dus die redenering van jou is volgens mij juist.

Ik blijf erbij dat wanneer er MEER In Cache zit, alles sneller opstart, Cache is het nl geheugen:confused:

Daar ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Alleen een klein probleempje.

Oorzaak? De browser slaat de pagina's die je bekeken hebt tijdelijk op in het cache-geheugen. De browser haalt de pagina uit het cache-geheugen en toont de opgeslagen (oude) versie.

Oplossing? Je kunt de browser "dwingen" de laatste versie van de server op te halen door het cache-geheugen te legen. Door alle cache bestanden te wissen zal je weer de actuele informatie te zien krijgen.

Het is wat je wilt.

dat programma´s sloom opstarten kan ook liggen aan te weinig ram geheugen of een slome cpu

Dit lees ik heel veel. Verklaar dat eens nader.
Mijn processor is een single core 1.8 Ghz met 2 GB ram geheugen, en mijn computer is razendsneller dan sommige anderen die een veel krachtiger machine hebben dan de mijne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan