taakbeheer WP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fake Groeneveld

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Berichten
19
mijn editie van XP geeft aan dat ik taakbeheer uitgeschakeld zou hebben. Als ik dat al gedaan heb, dan was dat niet de bedoeling. Hoe schakel ik 'm weer aan?
 
start/alle programma;s/bureau acc/systeem werkset/geplande taken/geavanceerd. suc6.
 
Laatst bewerkt:
taakbeheer XP

Volgens de instructies van t mol staat taakbeheer aan...

Mijn probleem is, dat wanneer mijn computer vastgelopen is en ik op [contr+alt+del] druk, het bericht verschijnt dat taakbeheer is uitgeschakeld. Als ik dan wil resetten, moet ik de accu uit mijn laptop verwijderen! Een beetje omslachtig.

Wie weet raad?

Fake
 
Dat klinkt alsof de vastlopers door taakbeheer komen.
Kijk eens onder Configuratiescherm > Systeembeheer > logboeken of je foutmeldingen kunt terugvinden op een tijdstip dat zoiets gebeurde. Misschien kunnen we daar wat uithalen en een oplosing verzinnen.

Groetjes,

Pieter
 
Regelmatig terugkerende foutmeldingen in mijn logboek zijn:

De Cdralw2k-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Het laden van het stuurprogramma wordt geblokkeerd

Het laden van stuurprogramma Cdr4_2K.SYS is geblokkeerd.

Dit zegt mij niets. Wie wel?
 
Easy CD Creator geïnstalleerd en daarna verwijderd?

Groetjes,
Bennie
 
xp taakbeheer

Klopt inderdaad, het gedeinstalleerde cd programma blijft overigens een foutmelding geven bij het opstarten, zou dit ook invloed kunnen hebben op taakbeheer?
 
Nee, dat denk ik niet. Er is een registersleutel die niet juist is hersteld. Kijk hier.

Wat betreft de melding van taakbeheer. Kijk daarvoor naar dit bericht.

Groetjes,
Bennie
 
Ben bang dat dit een stap te snel gaat.
Met name het taakbeheerprobleem wil ik oplossen, maar het antwoord zegt mijn niet zoveel.
Waar moet ik wat veranderen, of wordt het tijd om de laptop aan een 'techneut' te geven?
 
Taakbeheer

Probleem opgelost!

Ik verwijderde ooit de virusscanner "Curtains for , windows". Nadat ik 'm gister weer opnieuw installeerde, werkte taakbeheer ook weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan