taakplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Mijn vraag van 7-4 staat er niet bij allleen de bijlage is geplaatst. Daarom nogmaals een herhaling.
Mijn taken worden door de taakplanner niet automatisch uitgevoerd. Hij zegt dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet goed is.
Ik heb alles al weggegooid en opnieuw alle taken ingesteld, maar niets hoor. Ik moet nu telkens het eierwekkertje op de volgende taak zetten om de taken op de gewenste tijd handmatig aan te zetten, wat erg vervelend is. Wie kan mij helpen? zie bijlage

Bijlagen

• screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    61,7 KB · Weergaven: 51
Vraag verplaatst van diversen naar software XP

Nou zijn we d'r. Je eerste draad is weer gesloten en die andere over de taakplanner was niet van jou, toch?
Anyway: Je geeft aan dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet goed is. Kun je daar niets verbeteren?

Geplaatst door hendricus
Nou zijn we d'r. Je eerste draad is weer gesloten en die andere over de taakplanner was niet van jou, toch?
Anyway: Je geeft aan dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet goed is. Kun je daar niets verbeteren?

Ik heb 3x alle taken opnieuw ingepland, maar ik blijf dit antwoord krijgen. Rot computers, met mensen kun je tenminste nog praten, maar de PC snapt mijn opdracht niet.

Ik heb net even gekeken naar mijn taakplanner (gebruik dat ding nooit) en om een taak in te plannen moet je langs een scherm waar je wachtwoord ed gevraagd wordt. Zie bijlage. Die sla ik gewoon over en vervolgens werkt taakplanner het netjes af. Ik heb ook geen wachtwoord/gebruikersnaam.
Mag ik btw weten wat je allemaal plant? Ik kan me alleen iets voorstellen bij schijfopruiming en defragmentatie.

Bijlagen

• shotje1.jpg
    shotje1.jpg
    29,4 KB · Weergaven: 50
Geplaatst door hendricus
Ik heb net even gekeken naar mijn taakplanner (gebruik dat ding nooit) en om een taak in te plannen moet je langs een scherm waar je wachtwoord ed gevraagd wordt. Zie bijlage. Die sla ik gewoon over en vervolgens werkt taakplanner het netjes af. Ik heb ook geen wachtwoord/gebruikersnaam.
Mag ik btw weten wat je allemaal plant? Ik kan me alleen iets voorstellen bij schijfopruiming en defragmentatie.
Mijn taken zijn zie bijlage. Reuze handig als het werkt.

Bijlagen

• screenshot3.jpg
    screenshot3.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 60
Over het goede gebruik van je wachtwoord/gebruikersnaam kan ik je verder niets wijzer maken
confused.gif
, helaas. Overigens ik doe al die taken handmatig, nooit aan gedacht om taakplanner daarvoor in te stellen
shocked.gif

Je die taken waarschijnlijk wel met taakplanner doen, maar daarvoor moet je dus wel als gebruiker zijnde een wachtwoord instellen. Anders werkt het niet.

Groetjes,
Bart

Geplaatst door bart80
Je die taken waarschijnlijk wel met taakplanner doen, maar daarvoor moet je dus wel als gebruiker zijnde een wachtwoord instellen. Anders werkt het niet.

Groetjes,
Bart
Beste Bart ik heb een wachtwoord ingesteld, maar het werkt toch niet. Toch bedankt voor de reactie.

Het is inmiddels 14 dagen geleden en er reageert niemand meer op mijn vraag. Weet hier echt niemand antwoord op ? Ik zou het toch graag willen weten.

Zelf heb ik een geplande taak om elke week een back-up te maken van een aantal mappen. Als ik dit zonder gebruikersnaam en wachtwoord doe, dan werkt het niet. Ik gebruik de administrator als gebruiker met het bijbehorende wachtwoord. Volgens mij werkte het bij mij niet eens als ik onder mijn eigen gebruikersnaam een wachtwoord instelde, maar dat weet ik niet zeker meer. Een andere oplossing weet ik ook niet.

Groetjes,
Bart

Bedankt voor het bericht Bart. Ik ben zelf administrator en heb mijn wachtwoord ingesteld, maar de computer erkent mijn wachtwoord niet. Daar zit het probleem juist. Zie bijlage.

Bijlagen

• screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    61,7 KB · Weergaven: 38
Hoi Hannie,

Hoe heb je de gebruikersnaam ingevoerd?
Ik heb thuis een netwerk en het domein heet 'Thuis'. Bij het invoeren van de geplande taak staat er bij mij bij gebruikersnaam zoiets als: thuis/administrator

Misschien dat het hier aan kan liggen, anders heb ik geen flauw idee meer.

Succes en groetjes,
Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan