Taal pictogram windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvdkleij

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2015
Plotseling staat er een taal pictogram in mijn systeemvak.
Ik heb reeds alle mogelijkheden geprobeerd.
Clipboard01.jpg
Weet iemand hoe ik die kan verwijderen?

Deze link gaat over de taakbalk maar niet over de systemtray (zie foto)

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze link is voor windows 7 en ik heb windows 8.1 waar ik alle mogelijkheden heb geprobeerd.

Oh dat werkt dus niet voor windows 8.1

Heb je laatst nog een update gedaan of zo.?

Ja dat heb ik inderdaad.

DE TAALBALK proberen te verbergen is dat een optie. Volgens mij zo. Ik heb geen windows 8.1.

De taalbalk kan worden verborgen door in het configuratiescherm bij het onderdeel Land en taal, tabblad Toetsenborden en talen, knop Toetsenborden wijzigen, tabblad Taalbalk de optie Verbergen te activeren. Probeer die eens. :rolleyes:

Als laatste: Dan zou je systeem herstel kunnen overwegen. Bijvoorbeeld 1 of twee dagen of meerdere dagen terug gaan in ieder geval voor dat je die update deed. :)

Bij widows 8.1 heb ik de mogelijkheid om Land/regio, Taal, Toetsenbord en Systeemvakpictogrammen te bewerken maar in alle opties geen mogelijkheid dat pictogram te verwijderen.
Een Restore wil ik nog even mee wachten (misschien komt die update er dan weer aan).

Nee verwijderen lukt niet dat is jammer. Je zegt verwijderen, maar VERBERGEN.? Gaat dat.....

Ja ik begrijp dat je daarmee wilt wachten. En ja die update komt terug.

Dan zou je wel als die terug komt kunnen kijken wat voor een update dat het is.

Ben eens benieuwd. Sorry dat ik niet beter kan helpen en verder geen oplossing panklaar heb voor je.

Beste Hvdkleij

Is dit misschien DE oplossing voor jouw probleem. Aangezien het vele handelingen zijn heb ik een linkie geplaatst : Klik hier (Engelse uitleg)

Ongelofelijk :)
Nu is het gelukt dankzij die link van jou.
Super bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan