Tabbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb de tabbrowser extention geinstalleerd. Ik zie nu dat onder in mijn windows balk (xp) steeds een tab bijkomt, maar niet bovenin de Firefox browser. Er staat maar een tab. Wat doe ik fout ??

Het tonen van tabbladen hangt onder andere af van de manier waarop je een nieuwe pagina opent. Kijk eens bij je instellingen van je browser, hoe je met tabbladen omgaat.

Bij mozzilla wordt een pagina in een nieuwe tab geopend door:
1: Klikken met de middelste muis knop
2: Control+ klikken
3: Control + enter bij het invoeren van url

Bij hotmail zijn alle links uitgevoerd met javascript, daar is het helaas niet mogelijk om nieuwe tabbladen te openen, alles opent daar in een nieuw scherm, of het zelfde scherm.

[edit]
Natuurlijk ook berijkbaar via de rechter muisknop.
Als meerdere tabbladen open staan, staat links van de eerste tabblad een knop om een nieuwe (leeg) tabblad te openen.

Laatst bewerkt:
Maar wat moet ik met een lege tab? Ik wil met een klik een nieuwe tab, en dat lukt inderdaad met de middeknop.
Bedankt voor de tip.
Ik heb inmiddels de extention superdragandgo gevonden. Dat werkt ook geweldig. Je sleept een link op een lege plek, en hij opent in een nieuwe tab.

Geplaatst door frabans
Maar wat moet ik met een lege tab?
Als je op de lege tab staat kun je een url invoeren in de adresbalk, de andere tab wordt dan niet vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan