• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabstrip verwijderen in Excel-htm pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddie Bouncer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Ik heb een excel bestand met veel (30+) pagina's die ik als htm heb opgeslagen, zodat ie online bekeken kan worden. Nu zie je nog steeds alle tabbladen onderaan. Dit is vrij lelijk aangezien er ook een horizontale scrollbar verschijnt.
Om toch te kunnen navigeren heb ik er een javascript uitklapmenu ingevoegd.

Hoe kan ik het frame met de tabbladen wegkrijgen? Ik ben al wat de html ingedoken, maar er moet toch een normale manier zijn?

Alvast bedankt!

Via EXTRA - OPTIES - tabblad WEERGAVE kan je bij VENSTEROPTIES (onderaan) de tabbladen en de horizontale schuifbalk verwijderen.

Roncancio zei:
Via EXTRA - OPTIES - tabblad WEERGAVE kan je bij VENSTEROPTIES (onderaan) de tabbladen en de horizontale schuifbalk verwijderen.

Dat is zo voor als je in Excel werkt. Maar als je hem dan als webpagina bekijkt zijn ze er wel gewoon.

Ik weet niet of je java-menu dan nog werkt, maar je zou het volgende kunnen proberen.

Selecteer alle bladen die je niet zichtbaar wilt hebben.
Vervolgens: menu Opmaak > Blad > Verbergen.
Sla het resultaat nu opnieuw op als HTM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan