Tekens toetsenbord werken niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
ALT GR-5 is de alt toets rechts van de spatiebalk (met Gr erop dedrukt).

Bij een andere toetsenbordinstelling (taal) geeft het gebruik van de rechter alt toets en het cijfer 5 als resultaat het € teken.

Idd. ook ik moet alt 0128 gebruiken voor het € teken, maar deze "handicap" accepteer ik bewust omdat ik liever het aanhalingsteken direct krijg als ik het intyp en niet eerst een tweede teken moet intypen alvorens ik het aanhalingsteken krijg.

Samengevat : als jij NU een aanhalingsteken typt, dan krijg je 't direct ???????????

pff, gelukkig:D

da's ongeveer wat ik bedoelde toen ik ergens schreef "cirkeltje ronddraaien".

Hiermee is je vraag en probleem dus opgelost ????????

Laatst bewerkt:
Ach we zijn niet allemaal zo vlot van begrip.
Ja dat probleem is opgelost,maar dan kan ik dus bepaalde code's niet op dit toetsenbord doen dan?

Maar waarom pakken ze dan wel in een mail?

ik bedoelde met pfff niets l ulligs, alleen door de vele postings had ik het gevoel dat we in een cirkeltje rond gingen draaien en de ervaring heeft mij inmiddels geleerd dat de oplossing dan eerder verder weg is dan dichterbij komt...................

Als het anders overkwam, sorry.

en het antwoord op je laatste vraag:

in principe kan je alle codes doen, alleen er moeten keuzes gemaakt worden, je hebt nu gekozen voor het "gemak" van "boter bij de vis", v.w.b. bijvoorbeeld aanhalingstekens en andere tekens.

Zet je de toetsenbordindeling anders dan kun je bijv. weer wel het € direct met het toetsenbord maken (en andere codes met het keyboard maken).

'T is maar net waar de gebruiker prioriteit aan geeft...........

Nou misschien was dat mijn gevoel haha,maar ik wil je toch bedanken voor je geduld en het helpen.
Grtz Sylvia

hou crtl +shift in dan krijg je die rare toetsen niet
of als een letter het niet doet crtl +alt

Hoi,
@ demerlot

Hoe zinnig is het om op een topic uit 2003 nog te reageren???? daarom sluit ik deze maar let wel een beetje op jaartal aub.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan