Hoi,
Heb een probleem waar ik niet verder mee kom.
Heb een sjabloon met 30 criteria, onderverdeeld in A1 tot A9, dan B1 tot B6 enzo verder. Elk item heeft zijn eigen omschrijving.
Uit deze 30 worden maximaal 9 criteria gekozen en verderop in en tabel gezet (de omschrijving)
Dit wil ik automatiseren door checkboxes bij elk A1 A2 enz te zetten en wanneer aangevinkt de omschrijvende tekst teplaatsen in de tabel. Heb nu de volgende code maar het gevoel dat ik niet op de goede weg zit.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
Moet ik voor elke checkbox deze code maken ?
Hoe "weet" de code wanneer in de verzamel tabel wanneer op de volgende regel geschreven moet worden (omdat er al een omschrijving op regel 1 in de tabel staat?)
Hoop dat iemand zin en tijd heeft om me hiermee te helpen..
Alvast dank !
Heb een probleem waar ik niet verder mee kom.
Heb een sjabloon met 30 criteria, onderverdeeld in A1 tot A9, dan B1 tot B6 enzo verder. Elk item heeft zijn eigen omschrijving.
Uit deze 30 worden maximaal 9 criteria gekozen en verderop in en tabel gezet (de omschrijving)
Dit wil ik automatiseren door checkboxes bij elk A1 A2 enz te zetten en wanneer aangevinkt de omschrijvende tekst teplaatsen in de tabel. Heb nu de volgende code maar het gevoel dat ik niet op de goede weg zit.
Code:
Dim orange As Range
Set orange = ActiveDocument.Bookmarks("A1").Range
If chkA1.Value = True Then
With orange.Font
.Hidden = False
End With
With ActiveWindow.View
.ShowHiddenText = False
.ShowAll = False
End With
Else
With orange.Font
.Hidden = True
End With
With ActiveWindow.View
.ShowHiddenText = False
.ShowAll = False
End With
End If
End Sub
Hoe kan ik dit het beste aanpakken ?
Moet ik voor elke checkbox deze code maken ?
Hoe "weet" de code wanneer in de verzamel tabel wanneer op de volgende regel geschreven moet worden (omdat er al een omschrijving op regel 1 in de tabel staat?)
Hoop dat iemand zin en tijd heeft om me hiermee te helpen..
Alvast dank !