Tekst vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hallo kan je ook bij Firefox de teks vergroten net als bij IE, daar kan ik hem vergrotem op 150 %, maar dat kan ik niet vinden, je hem wel inzomen met Ctrl en +, maar dat werkt niet zo makkelijk hij moet gewoon op 150 % blijven omdat ik een probleem heb met lezen (visioneel gehandicapt).
Hoe kan ik hem vergroten net zoals bij IE .

Bedankt voor de reactie, dit probleem is opgelost, maar nu nog iets anders, bij Farefox id de indeling van de site,s anders dan bij IE 9, de tekst staat in sommige site's over elkaar en een lopede tekst staat er niet helemaal op. ik heb de Dpi ook aal lager gezet maar dat helpt ook niet, wat kan ik hier in veranderen of alleen maar IE gebruiken i.p.v Farefox.

bedankt, maar als ik bij Hyves of bij RTL gids, dan staan de letters in de balk door elkaar en bij de gids niet helemaal er op.

Ligt waarschijnlijk aan de Addonn:
Dit staat er op de download pagina:
A nice addon!
But on expedia.com the second page doesn't display correctly. When you click "Search for Flights" and come to the flights page the text on the top overlaps on expedia's menu bar. When this addon is disabled then it displays correctly (but with small text obviously). Is there a way to fix this?

Misschien een andere addon gebruiken bv:
Zoom Page 2.1

Of kijk hier eens:
zoeken op zoom bij de addonswelke je beter lijkt

Ik heb ze alle 2 gedownload, maar hij blijft het zelfde vooral bij de site van RTL gids en ook de kop van de buienradar is ik niet goed.

Dit probleem heb ik opgelost met overschakelen naar Chrome, en daar kan het wel
bedankt voor jullie reactie's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan