madmuppet
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2001
- Berichten
- 2.273
ik maak sinds juni 2006 (overigens tot volle tevredenheid) gebruik van de dienst Tele2 Compleet. Per 1 december ga ik ergens anders wonen, waar deze dienst niet leverbaar is. De hamvraag..... kom ik er zo gemakkelijk vanaf, of blijf ik nog een aantal maanden zitten met de kosten, totdat het eerste volledige jaar voorbij is?
Artikel 7.10 van de algemene voorwaarden: Indien de Klant verhuist naar een ander adres wordt de Overeenkomst onveranderd voortgezet, tenzij dit redelijkerwijs niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat Dienst op de nieuwe postcode van de Klant niet geleverd kan worden). De Klant stelt Tele2 onverwijld van de verhuizing op de hoogte.
Artikel 4.1 van de algemene voorwaarden: De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumperiode van 1 jaar, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. De Overeenkomst kan uitsluitend worden beëindigd zoals in de Algemene Voorwaarden is bepaald.
Artikel 4.2 van de algemene voorwaarden: Na de minimumperiode van 1 jaar heeft de Klant het recht de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand te
beëindigen, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, onverlet de nakoming van de (betalings) verplichtingen door de Klant. De Klant dient de Overeenkomst te beëindigen volgens de op de Website voorgeschreven procedure.
Artikel 7.10 van de algemene voorwaarden: Indien de Klant verhuist naar een ander adres wordt de Overeenkomst onveranderd voortgezet, tenzij dit redelijkerwijs niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat Dienst op de nieuwe postcode van de Klant niet geleverd kan worden). De Klant stelt Tele2 onverwijld van de verhuizing op de hoogte.
Artikel 4.1 van de algemene voorwaarden: De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumperiode van 1 jaar, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. De Overeenkomst kan uitsluitend worden beëindigd zoals in de Algemene Voorwaarden is bepaald.
Artikel 4.2 van de algemene voorwaarden: Na de minimumperiode van 1 jaar heeft de Klant het recht de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand te
beëindigen, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, onverlet de nakoming van de (betalings) verplichtingen door de Klant. De Klant dient de Overeenkomst te beëindigen volgens de op de Website voorgeschreven procedure.