Tele 2 compleet opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
ik maak sinds juni 2006 (overigens tot volle tevredenheid) gebruik van de dienst Tele2 Compleet. Per 1 december ga ik ergens anders wonen, waar deze dienst niet leverbaar is. De hamvraag..... kom ik er zo gemakkelijk vanaf, of blijf ik nog een aantal maanden zitten met de kosten, totdat het eerste volledige jaar voorbij is?

Artikel 7.10 van de algemene voorwaarden: Indien de Klant verhuist naar een ander adres wordt de Overeenkomst onveranderd voortgezet, tenzij dit redelijkerwijs niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat Dienst op de nieuwe postcode van de Klant niet geleverd kan worden). De Klant stelt Tele2 onverwijld van de verhuizing op de hoogte.

Artikel 4.1 van de algemene voorwaarden: De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, met een minimumperiode van 1 jaar, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. De Overeenkomst kan uitsluitend worden beëindigd zoals in de Algemene Voorwaarden is bepaald.

Artikel 4.2 van de algemene voorwaarden: Na de minimumperiode van 1 jaar heeft de Klant het recht de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand te
beëindigen, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, onverlet de nakoming van de (betalings) verplichtingen door de Klant. De Klant dient de Overeenkomst te beëindigen volgens de op de Website voorgeschreven procedure.
 
Lijkt me beter om even contact met tele2 op te nemen en je situatie uit te leggen. Die kunnen je vast veel beter informeren.
 
Lijkt me duidelijk.
Even bellen met die boys en die drie regeltjes even aanhalen en dan ben je ervan af.
Zoals ik het interpeteer, betaal je nog alleen een(1)maand.
 
Klopt, heb even gebeld met de klantenservice. Kan in dit geval zonder meer onder de overeenkomst uit. Schriftelijk opzeggen en bewijsmiddel van verhuizing overleggen (nieuwe koopakte/huurovereenkomst)


Wat ik overigens nog even kwijt wil.... ik hoor er heel veel gezeur over, maar ik heb tot op heden uitsluitend positieve ervaringen met Tele2. Klantenservice is snel, kundig en hehulpzaam. Installatie van het "Compleet"-pakket (internet + telefoon) is een fluitje van een cent, en alles werkt als een zonnetje. Internet werkt zelfs beter, ik krijg 6Mb ipv de beloofde 4Mb snelheid. IK BEN TEVREDEN MET TELE2!:thumb: Dat mag ook wel eens gezegd worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan