Telefoon unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
hallo

ik wil graag mijn telefoon[samsung star] simlocken
hij is niet sim lock en dat wil ik graag voor elkaar krijgen
want ik zit bij KPN en die hebben 10 cent per sms als tarief
en dat is mij veel te duur terwijl vodafone 9 cent per sms maar die heeft
ook verschillende abonnementen
nu is mijn vraag: wie heeft zijn telefoon ook ge-simlockt en waar heb je dat gedaan
hoeveel heeft het gekost en heb je er geen problemen mee gehad tot nu toe?

alvast bedankt
sander2
 
Ik neem aan dat je hem wilt UNlocken en niet Locken...

Hier in Den Haag gewoon op de markt, kost tussen de 5 euro en 7,50
 
Ik woon in winschoten :p dus dat is zoieso nogal ver reizen voor mij:p ik was eerder op zoek naar een site of programma of dergelijke
want ik heb op internet al wel wat gezocht maar ik weet niet of dat wel te vertrouwen is en daarom ook de vraag wie het wel gedaan heeft en of het goed gelukt is:p
maar al heel erg bedankt dat je meedenkt:D:D:D
 
Gewoon in een telefoonwinkeltje laten doen, zal in winschoten ook vast wel zitten
 
haha:p ja dat wel maar willen ze dat daar wel doen?? en zou dat niet iets tegen de 20-30 euro kosten??
 
Je moet niet zijn bij winkels als Belcompany, T for Telecom enz., maar van die belhuizen
 
ow kijk want daar dacht ik juist aan aan belcompany maar wat versta je onder belhuizen dan??:eek:
 
oke ik heb het even doorgelezen maar je moet er dus zelf heen en wat is de prijs dan ongeveer, want ik lees net vanaf 10 euro maar is dat niet net zo duur als bij gewone bedrijven??
 
Laatst bewerkt:
prijs spreek je af met de persoon aldaar.
als het om de prijs gaat klop dan bij je provider aan waar je de telefoon van gekocht hebt.
Die doen het ook hoor.
 
elk merk en type heeft een andere code daarvoor.
 
ow oke ja want die van mij reageerd op sommige code's [die online staan] wel en sommige niet
 
ow oke ja want die van mij reageerd op sommige code's [die online staan] wel en sommige niet

Ga nou zelf niet lopen klooien met codes die je op internet vindt !
Samsung telefoons zijn berucht om hun zogenaamde ''phone freeze'' waarbij het toestel permanent blokkeert (en je bovendien geen gebruik meer kan maken van de originele sim kaart), als je te vaak en lukraak codes invoert...
Reparatiekosten zijn in dat geval vele malen hoger dan de € 10-15 die je bij een unlocker uitgeeft om je toestel simlockvrij te laten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan