• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tellen hoeveel feestdagen er in de week vallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
da is maar bewaar het zelf want op forums niet altijd snel terug te vinden

Dan hoef je hier toch niet om uitleg te vragen?

Voor het ISO weeknummer kan je ook Weeknum() met als parameter 21 gebruiken ISOWEEKNUM() kan ook maar werkt pas vanaf XL-2013
Om het aantal werkdagen te bepalen kan je NETWORKDAYS.INTL() gebruiken.

zou het zelfde kunnen met networkdays gelijk met die somproduct formule

Weet ik niet. Maar je kan het natuurlijk eens proberen.

het even getest op bijgevoegd voorbeeld
=NETWERKDAGEN.INTL(DATUM(2018;1;1);DATUM(2018;1;7);7;Feestdagen) geeft een 4 dagen werk week

hoe bedoel je
Dat er meerdere oplossingen zijn

Ik ben nog nooit tegengekomen dat meerdere oplossingen hetzelfde resultaat geven. Voldoende stof om op te zoeken, uit te proberen denk ik. Dus de babbelbox gaat uit. Succes maar weer verder.

het laatste geeft wel het aantal dagen werken per week weer.
maar zo eenvoudig is het bij mij niet moet nog met andere zaken rekening houden. Maar dit zou ons te verleiden.
Want das eigen geschreven vba code. Om Er de verlofdagen volgens mijn werk op te kunnen aan duiden. En die code geef ik hier niet prijs.
Zitten uren dagen werk in sorry

En die code geef ik hier niet prijs.

Eigenlijk zouden de helpers zo verstandig moeten zijn en jou negeren (ik was er al een tijdje terug mee begonnen).
Hier een beetje de slagroom weghalen.

Blij dat ik een onverstandige helper ben. Hoe meer hits hoe beter voor Helpmij.nl:d

En die code geef ik hier niet prijs.

Wat een arrogantie!
Hoeveel aan uren en dagen denk je dat wij hier bij Helpmij als vrijwilligers verslijten!
gkla19 -> Blacklist bij mij!

Een beetje 'Bashen' mag toch wel? Door een andere helper is er ergens in februari al een verzoek bij de moderatie ingediend om de TS volledig te bannen. Blijkbaar niet gebeurt.

Kennelijk niet, en snap ik ook wel.
Staat inmiddels op m'n blacklist en zal ik dus niet meer op reageren.

TS pleit hier voor een minimale dienstverlening op dit forum maar voor het "ACOD spoor" klinkt dit als een vloek in de kerk.
Grappig.

Hij begrijpt in ieder geval het OD er niet van.

ik moet toch mijn eigen code niet prijs geven
microsoft geeft toch ook zijn code niet vrij of wel

Nee, niet doen. Wij willen jouw atoomgeheimen niet weten.
Maar niet verkopen aan Noord Korea!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan