• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tellen hoeveel feestdagen er in de week vallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kunnen we bij een moderator proberen aan te kaarten dat ze je van deze site verwijderen.
Wij doen niet anders dan codes prijsgeven.

Jij wil enkel pronken met andermans veren.
Ik help je in ieder geval niet, en ik hoop na deze dat ze je allemaal negeren.

man man man
Ik pronk niet met ander mans code
80 % eigen code man
Of moet iedereen weer het wiel zelf gaan uitvinden

Daarnaast is "van elkaar leren" een groot goed op een forum.

Ik heb de moderator gevraagd om een slotje. Verspilde energie met het warme weer! :rolleyes:

waar weer zo vijandig allemaal slag van de warmte
En ik ben toch niet verplicht om mijn code prijs te geven

tuurlijk is van elkaar leren super.
Maar daarom nog niet verplicht van a tot z mijn code vrij te geven.
volledig met edmoor eens van elkaar leren of iemand op weg zetten in de juiste richting

Wat is een zwartelijst? Een lijst met met zwarten? Dit riekt naar discriminatie en moet voldoende reden zijn voor een ban.

Nb. We hoeven je code niet van A t/m Z te hebben slechts van S t/m b of van P t/m b

@ Harry en @ Vena @ edmoor

Laat maar gaan. Jullie hebben jullie sporen al lang verdiend en hoeven dat niet te bewijzen tegenover deze TS..... Die weet niets op waarde te schatten waarschijnlijk.
.

Laatst bewerkt:
waarom antwoord je dan als je er geen warmte meer aan wilt verspelen

Omdat ik er serieus genoeg van heb. Ik ben sinds anderhalfjaar bezig met Excel (VBA) en heb ontzettend veel wijsheid van deze personen ( en anderen natuurlijk ) tot me kunnen nemen. Ik weet daardoor meer dan toen ik begon. Ik ben heus wel eens kritisch geweest, maar nooit zo een zeikerd als jij. Bovendien altijd heel dankbaar voor de hulp.

Daar kan jij nog wat van leren blijkbaar.

Edit: Vergeet niet dat iedereen zich hier belangenloos inzet, Misschien wel het belangrijkste van allemaal.... als je je ogen open hebt leer je hier meer dan op welke VBA cursus die er bestaat.

Laatst bewerkt:
@glda19,

Code prijsgeven hoeft natuurlijk niet, maar zonder code in te zien kan men weinig.
De helpers proberen zo goed als ze kunnen een oplossing aan te dragen, het niet delen van cruciale info (zoals de crosspost of de code) werkt dat tegen. (let op: dit werkt echt tegen, het is vrijwel geen doen zo)

Daarnaast is code zelden echt uniek genoeg om deze niet prijs te geven, meerwaarde zit hem in het gebouwde systeem, niet in de code. (over het algemeen)
Voorstel zou dus zijn om een voorbeeld met slechts deze logica te maken en deze te overhandigen. De helpers hebben dan code om mee te werken en het probleem krijgt wellicht toch een antwoord.

Wat betreft uitleg van functies, zodra een werkende functie is gevonden wil 1 van de helpers dat vast even uitleggen zodra daar een vriendelijk verzoek voor komt. (ik programmeer professioneel en zelfs daar is het zeldzaam dat documentatie de eerste keer op orde is ;))

Daarnaast is het zo dat alle helpers dat vrijwillig doen, je kunt ze dus niet verplichten gratis werk op te leveren.
Als de helpers een voorbeeld willen heb je mijn insziens 3 keuzes:

- Het gevraagde voorbeeld leveren
- Vriendelijk bedanken en de oplossing elders zoeken.
- Iemand inhuren, mag niet via het forum, maar als je een opdracht wil geven die een ander klakkeloos moet uitvoeren is dit zeker een optie.

Al met al is deze vraag nu ver genoeg "uit de klauwen" gelopen dat ik hem ga sluiten.

@All,

Alsnog bedankt voor de hulp, en als je van dit helse weer houdt dan veel plezier ermee deze week :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan