Tellers niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

pkramer

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
57
Op mijn ouders site (www.kwartels.nl) had ik een een teller van one stat, tevens had ik onder aan de site staan "laatst bijgewerkt en dan datum. Nu heb ik de site vernieuwd een nieuwe layout (webwinkel5,5)ik heb de gegevens onder in geplaatst. Doe ik een voorbeeldplaatsing dan staat de teller en de laatste wijziging erop. Klik ik vervolgens op de site dan wordt er ook getels in de gegevens. Vervolgens doe ik een totale publicatie en opde website staat wel laatst gewijzigd maar verder is niets zichtbaar. hoe kan ik deze toch aktiveren?
 
Wil je eens een werkend voorbeeld online zetten met een pagina van de oude site?
 
De oude site is er niet meer
Ik vind het zo vreemd dat met een voorbeeldpublicatie de teller wel zichtbaar en aktief is zo ook de datum wel er opstaat
en bij de werkelijke publicatie wordt dit niet werrgegeven.

Peter
 
Dag Peter,

Staat die op dezelfde server als de oude site?
 
ja de site is ondergebracht bij xxlwebhosting
maar als een voorbeeldpublicatie wel alles weergeegft en de eigenlijke publicatie niet moet er toch wat anders zijn
de service provider zegt er verder niets aan te kunnen doen.
 
Hoi Peter,
Ik denk dat er iets is mis gegaan bij het plak- en knipwerk.
In elke geval het script van de "laatst gewijzigd" is niet goed. Dit staat er in in één lange regel, in plaats van opgedeeld in verschillende regels. Als het in 1 lange regel staat, moeten er steeds puntkomma's staan waar een nieuw stukje script begint - en die staan er niet in.
Als de onderdelen op nieuwe regels staan, hoeft dat niet (maar het is wel aan te bevelen om fouten te vermijden).
Waarschijnlijk leest je previewer er overheen; echte browsers niet! (Het gebeurt wel meer dat previews niet "de waarheid, de hele waarheid en niets dan de waarheid" tonen)

Het is ook nogal oude code zo te zien: i.p.v. "getFullYear" staat er nog "getYear" in.
Dat is intussen achterhaald, en levert het jaar 111 op. ;)

Met nog wat correcties wordt het:
[JS]<script type="text/javascript">
function lastModified(){
// <![CDATA[
var modiDate=new Date(document.lastModified);
var showAs=modiDate.getDate()+"-" + (modiDate.getMonth()+1);
showAs+="-"+modiDate.getFullYear();
showAs+=" om " +modiDate.getHours()+":"+modiDate.getMinutes();
return showAs;
}
document.write ("<p><em>Laatst bijgewerkt op "+lastModified()+ ".</em></p>");
// ]]>
</script>[/JS]
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan