temp CPU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje vage pic.. maar dan heb je een idee wat voor broeikas mijn kast is :)

Om even op de vraag van de TS terug te komen : 40 ~ 45 graden is echt niet te heet.. ik zou me pas zorgen maken als hij boven de 60 ~ 65 uitkwam ;)

attachment.php

Bijlagen

• kast1.jpg
    kast1.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 104
Geplaatst door the_dannyboy
Dus 50* na 2 uur intensief spelen is voor een amd athlonxp 2400+ normaal?

Ja hoor.. mijn proc was na 15 minuten gamen al 56 graden. ;)

Pas als ie dik in de 70° is moet je je echt zorgen gaan maken.

Mooi zo, ik was al bang dat ie te hoog was en dat ik m'n net nieuwe computer weer kon om gaan bouwen...

Ik vind het trouwens nog wel meevallen hoe dicht alles op elkaar zit bij je computer Dennis...
Zo zit 't bij mij ook ongeveer.

Geplaatst door the_dannyboy
Ik vind het trouwens nog wel meevallen hoe dicht alles op elkaar zit bij je computer Dennis...
Zo zit 't bij mij ook ongeveer.

Tsja, ik vind het niet normaal dat ik eerst m'n geheugen eruit moet halen voor ik m'n harde schijf kan vervangen o.i.d.

Heb liever een bigtower.. kan ik hem ook wat beter koelen. (casefans)

Ach, dat beetje extra airflow dat je zal hebben met een bigtower is te verwaarlozen met de temps. Met een miditower kan je al een erg goede airflow bereiken (en zeker als je nog een blowhole bijmaakt).

Geplaatst door Steve
Ach, dat beetje extra airflow dat je zal hebben met een bigtower is te verwaarlozen met de temps. Met een miditower kan je al een erg goede airflow bereiken (en zeker als je nog een blowhole bijmaakt).

Ik heb sowieso liever een bigtower, deze kast is veel te krap.. de harde schijf hangt op de plek waar normaal een cdrom spelert hoor te zitten. Want op de plek waar de HDD hoort te hangen is geen plaats voor een HDD + Koeler..

En probeer jij maar eens een bigtower mee te nemen naar de helpmijdag !

Ik neem m'n PC helemaal niet mee naar de helpmijdag dus no prob.. ;)

Geplaatst door BrEeZeR

Ik heb sowieso liever een bigtower, deze kast is veel te krap.. de harde schijf hangt op de plek waar normaal een cdrom spelert hoor te zitten. Want op de plek waar de HDD hoort te hangen is geen plaats voor een HDD + Koeler..

Tja, dat ligt een beetje aan je kast.. Ik heb zelf ook een bigtower, maar ik kan 7 HDD's en 4 CDROMS's erin hangen als ik dat wil. Enne, m'n kast is zeker niet krap, het volledige moederbord is zichtbaar. Creatief zijn!

En ik heb geen HDD-koeler nodig voor m'n 2 HDD's.. Ze hangen vóór de (onhoorbare) intake fan en zijn zo ideaal gekoeld.

AMD 2100
75*C. - 80*C.

is zeker ook aan de warme kant? (niet voor mijzelf hoor).

Geplaatst door XP_PC
AMD 2100
75*C. - 80*C.

is zeker ook aan de warme kant? (niet voor mijzelf hoor).

ja dat vind ik wel mijn 2000 is meestal rond de 45

Geplaatst door Steve

Tja, dat ligt een beetje aan je kast.. Ik heb zelf ook een bigtower, maar ik kan 7 HDD's en 4 CDROMS's erin hangen als ik dat wil. Enne, m'n kast is zeker niet krap, het volledige moederbord is zichtbaar. Creatief zijn!

En ik heb geen HDD-koeler nodig voor m'n 2 HDD's.. Ze hangen vóór de (onhoorbare) intake fan en zijn zo ideaal gekoeld.

Jij hebt rounded IDE kabels neem ik aan? En de rest wat aan de zijkanten weggewerkt?

Geplaatst door BrEeZeR

Jij hebt rounded IDE kabels neem ik aan? En de rest wat aan de zijkanten weggewerkt?

Op dit moment zelf rounded, binnenkort komen er UV-reactive rounded IDE's binnen, ja. Verder wat cablemesh voor de voedingskabels etc. Hoezo?

Geplaatst door Steve

Op dit moment zelf rounded, binnenkort komen er UV-reactive rounded IDE's binnen, ja. Verder wat cablemesh voor de voedingskabels etc. Hoezo?

Omdat je zei 'Het hele moederbord is zichtbaar'.. dit bereik je niet met 'gewone' IDE kabels lijkt me. :)

Nee, omdat m'n moederbord extra breed is.. Maar met jouw KT3 zou dat wel moeten lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan