BrEeZeR
Inventaris
- Lid geworden
- 27 apr 2001
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door the_dannyboy
Dus 50* na 2 uur intensief spelen is voor een amd athlonxp 2400+ normaal?
Ik vind het trouwens nog wel meevallen hoe dicht alles op elkaar zit bij je computer Dennis...
Zo zit 't bij mij ook ongeveer.
En probeer jij maar eens een bigtower mee te nemen naar de helpmijdag !![]()
Geplaatst door Steve
Ach, dat beetje extra airflow dat je zal hebben met een bigtower is te verwaarlozen met de temps. Met een miditower kan je al een erg goede airflow bereiken (en zeker als je nog een blowhole bijmaakt).
En probeer jij maar eens een bigtower mee te nemen naar de helpmijdag !
Geplaatst door BrEeZeR
Ik heb sowieso liever een bigtower, deze kast is veel te krap.. de harde schijf hangt op de plek waar normaal een cdrom spelert hoor te zitten. Want op de plek waar de HDD hoort te hangen is geen plaats voor een HDD + Koeler..
Geplaatst door XP_PC
AMD 2100
75*C. - 80*C.
is zeker ook aan de warme kant? (niet voor mijzelf hoor).
Geplaatst door Steve
Tja, dat ligt een beetje aan je kast.. Ik heb zelf ook een bigtower, maar ik kan 7 HDD's en 4 CDROMS's erin hangen als ik dat wil. Enne, m'n kast is zeker niet krap, het volledige moederbord is zichtbaar. Creatief zijn!
En ik heb geen HDD-koeler nodig voor m'n 2 HDD's.. Ze hangen vóór de (onhoorbare) intake fan en zijn zo ideaal gekoeld.
Geplaatst door BrEeZeR
Jij hebt rounded IDE kabels neem ik aan? En de rest wat aan de zijkanten weggewerkt?
Geplaatst door Steve
Op dit moment zelf rounded, binnenkort komen er UV-reactive rounded IDE's binnen, ja. Verder wat cablemesh voor de voedingskabels etc. Hoezo?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.