Templates bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonbos

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2004
Berichten
24
ik heb ook een template gekocht maar ik wul die bewerken dat je de teks weg kan halen en new er ik
weet u zoms hoe je dat doe
ik ben al bezig met flash cs3 maar beweken hoala nee
ik krijg het niet voor el kaar weet u zom hoe ik dat kan doe
mijn dank anton:rolleyes:
 
ik heb ook een template gekocht maar ik wul die bewerken dat je de teks weg kan halen en new er ik
weet u zoms hoe je dat doe
ik ben al bezig met flash cs3 maar beweken hoala nee
ik krijg het niet voor el kaar weet u zom hoe ik dat kan doe
mijn dank anton:rolleyes:

is het een flash template dan?
vaak kan je bij actions veel dingen veranderen
 
Je moet de juiste layer selecteren
zorg dat de slotjes weg zijn door er nogmaals op te klikken, veel templates zijn gelockt.
als er een klein a -tje in de tomeline staat is dat een action, als je naar actions gaat zie je dat je daar ook meestal tekst kan veranderen
het hangt ervan af hoe de template gemaakt is, mail hem anders ff naar me

hoe goed ben je met flash, heb je wel eens wat anders met flash gedaan? of een cursus ?


groeten Niels
 
tenplate bewerken

:rolleyes
Oké, dan zal ik die instaleren, en wat moet ik dan doen? Hoe krijg ik dan die template op me site? Voeg me ff toe op MSN benny_vingerling@hotmail.com :thumb:

ik heb ook een template gekocht maar ik wul die bewerken dat je de teks weg kan halen en new er ik
weet u zoms hoe je dat doe
ik ben al bezig met flash cs3 maar beweken hoala nee
ik krijg het niet voor el kaar weet u zom hoe ik dat kan doe
mijn dank anton
 
@ Antonbos,

Graag de link "Meld misbruik in dit bericht." gebruiken waarvoor deze is en niet om je vragen te stellen.

Als je op de link klikt staat in het volgende venster duidelijk omschreven waarvoor de link is:
Note: Via deze weg kan u een moderator berichten over een foutief geplaatst topic. Gebruik dit ook om SPAM, reclame berichten en probleem berichten (schelden, taalgebruik, etc) te melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan