Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heatsink, simpel vertaald is het koelblok wat op je processor zit.Geplaatst door Dutchbull
Wat is een heatsink??
Geplaatst door XP_PC
Vraagje dat hierop inspeelt; AMD's mogen toch warmer worden? Als 75* te warm is voor een AMD 2500 dan is 85* uiteraard veels te warm voor mijn P IV 1.7.
Is er ergens een tabelletje waar je kan aflezen welke temperatuur voor welke processor een beetje redelijk is? Want de nieuwste P's mogen weer warmer worden dan AMD hoorde ik.
Geplaatst door maurice & daan
nieuwe reeks van intel wordt heel heet... pc van mn stiefpa werd 86graden....beetje stof uit de heatsink halen doet wonderen
Geplaatst door XP_PC
Vraagje dat hierop inspeelt; AMD's mogen toch warmer worden? Als 75* te warm is voor een AMD 2500 dan is 85* uiteraard veels te warm voor mijn P IV 1.7.
Is er ergens een tabelletje waar je kan aflezen welke temperatuur voor welke processor een beetje redelijk is? Want de nieuwste P's mogen weer warmer worden dan AMD hoorde ik.
Kan wel , maar het is niet goed.Geplaatst door diki
een amd kan wel 90 graden worden
Geplaatst door crash
Kan wel , maar het is niet goed.
ook niet voor een AMD.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.