adje1
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2009
- Berichten
- 30
Dag beste excel werkers.
Ik ben vanaf beginnend excel gebruiker uitgegroeid tot iets minder beginend excel gebruiker. Nu heb ik in die periode een urenregistratie gemaakt in excel, werkt prima.
Ik ben nu van plan om dit echter naar Acces om te gaan bouwen.
Waarom?
Vindt ik leuk, en ik denk dat ik uiteindelijk meer gegevens sneller uit een database kan filteren.
Bijvoorbeeld:
Wie wanneer waaraan heeft gewerkt en hoelang.
Wie er per week/maand aan iets heeft gewerkt etc.
Mocht er iemand zijn die hier tips over heeft hoe ik mij aanbevolen.
Groetjes,
Ik ben vanaf beginnend excel gebruiker uitgegroeid tot iets minder beginend excel gebruiker. Nu heb ik in die periode een urenregistratie gemaakt in excel, werkt prima.
Ik ben nu van plan om dit echter naar Acces om te gaan bouwen.
Waarom?
Vindt ik leuk, en ik denk dat ik uiteindelijk meer gegevens sneller uit een database kan filteren.
Bijvoorbeeld:
Wie wanneer waaraan heeft gewerkt en hoelang.
Wie er per week/maand aan iets heeft gewerkt etc.
Mocht er iemand zijn die hier tips over heeft hoe ik mij aanbevolen.
Groetjes,