terugzetten bestanden uit de prullenbak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een kleine aanpassing gedaan en voor de test 1188 bestanden in de prullenbak gemikt.
Dat gaat bij mij zo, maar ik zal later vandaag nog wat testen:
 

Bijlagen

  • PB.png
    PB.png
    7,7 KB · Weergaven: 18
It runs really slow... but the good thing is it works. Betekenis? Is er geduld?

Mik je 1188 bestanden uit één directory in de prullenbak of zijn dat allemaal verschillende locaties? Mogelijk een verschil?
 
Het is niet langzaam.
Het duurt lang.
Daar zit verschil in ;)

Maar 2 minuten bij mij voor die 1188 bestanden kan ik niet extreem vinden.
Het zijn voor die test bestanden uit 1 folder.
 
Laatst bewerkt:
Heeft TS gecontroleerd of de bestanden weer op de oorspronkelijke locaties staan (pad)? Als een opdracht > Gereed/Ready is, waarom dan > Druk op een toets... na "ready" is dat niet normaal en logisch.

RMK > Als administrator uitvoeren?
Compatibiliteitsproblemen?
 
Laatst bewerkt:
Dat is haarkloverij.
Als je het programma start door er in de Verkenner op te dubbelklikken is het wel weer handig.
Daarnaast heb ik op dat punt het programma gewoon niet aangepast.
 
Natuurlijk is dat haarkloverij. Je wilt toch tot een oplossing komen! Dan begin je met niets uit te sluiten en hard op te denken. De wijze van kopiëren binnen Verkenner is/kan een een andere zijn in vergelijking met andere software of mogelijk via de opdrachtprompt.

Het zijn voor die test bestanden uit 1 folder.
Ja, zoals in de begin is aangegeven kan door het grote aantal verschillende locaties mogelijk een probleem ontstaan. Windows is daar nooit sterk in geweest.
 
Er zijn dan inderdaad meerdere dingen die roet in het eten kunnen gooien.
Ik heb, zoals ik al zei, wel een kleine aanpassing gedaan.
Die ga ik nog even wat verder testen voordat ik de aangepaste versie hier plaats.
 
Waarom weet ik niet, maar de teller staat op dit moment op 731/213699 en hij loopt nog. :)
 
Fingers crossed! ;)

Maar 213699 in totaal?
Allemachies! :shocked:
 
Ja, met dank aan OneDrive. Maar als het met jouw programmaatje goed gaat dan is het alleen een kwestie van geduld.
Overigens kreeg ik eerder op de avond bij 1609/236299 een melding van OutOfMemory exception
IK had gelijk een paar andere functies lopen. Die heb ik nu gestopt en nu is de stand 36/234771.
Ik hoop dat hij het weekend gewoon doorloopt, dan zien we maandag wel verder.

Tot zover vast heel veel dank.
 
Uiteindelijk zal alles terug gezet zijn.
Desnoods na een paar keer dat programmaatje opnieuw starten.
Beter iets dan niets :D
 
Ik heb een paar keer het programmaatje gedraaid. maar het liep steeds na ca 150 vast in een "Onverwerkte uitzondering: OutOfMemoryException."
Ik heb handmatig de meest recente bestanden (de bestanden die niet in een back-up zaten) terug kunnen zetten.
Vanwege de uiterst trage processing (in het programma duurde het meer dan een minuut per teruggezet bestand) en de de nieuw foutmeldingen kreeg ik steeds meet twijfels over de performance van de PC en heb ik CCcleaner gestart.
Die heeft mijn prullenbak domweg leeggemaakt.

Gelukkig heb ik nu waarschijnlijk alle bestanden die nog in de pruillenbak zaten ook in mijn back-ups. Ik ga dus nu m.b.v. mijn back-ups de nog missende bestanden terugzetten.

Het is niet helemaal wat ik wilde maar het komt wel goed.

Senso bedankt voor je adviezen en met name Edmoor heel hartelijk bedankt voor het aanpassen van het terugzet programma en je begeleiding. Voor mij ben je een kanjer supporter.
En we hebben er een mooi programmaatje aan over gehouden waar anderen mogelijk ook gebruik van kunnen maken.
 
Graag gedaan.
Ik heb er zelf ook weer wat van geleerd omdat die code niet van mij was.
De enige aanpassing die ik deed was het kunnen ingeven van het terug te zeggen aantal.

Die OutOfMemoryException zou ik moeten uitzoeken, maar dat is lastig als het bij mij niet gebeurt.
Daarnaast is het niet meer nodig begrijp ik.
Fijn dat je wat nodig is weer terug hebt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan