teveel actieve verbindingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janette29

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
54
halloo
zit met een groot probleem.
ik heb volgens upc help desk teveel actieve verbindingen (start-uitvoeren-cmd-netstat)
moet er maximaal 3 hebben en heb er 4:confused: hierdoor is mijn internetverbinding zeeeeeeeeer traag. downloaden gaat veel te langzaam, pagina's duren veel te lang om te openen en online tv kijken lukt al helemaal niet. na paar seconden krijg ik opslaan in buffer....

wie kan mij helpen om die extra actieve verbinding te laten verdwijnen?????:confused:
 
Laatst bewerkt:
en wat zou je er volgens upc aan kunnen doen dan?
 
dat probleempje moest ik zelf maar uitzoeken en oplossen dat was mijn probleem zeg maar.bij hun was alles in orde en modem ook.:mad:

naar een computerwinkel gaan ofzo of iemand vinden die er heel veel verstand van had:confused:
 
als je het commando netstat geeft dan zie je ook welke programmas er verbinding maken.
daar zou je er dan 1 van kunnen uitzetten.
kun je de verbindingen hier eens plaatsen of.....
ik heb vijf verbindingen en zou er zo een paar kunnen uitzetten als het moet.
 
heb net weer netstat gedaan en nu komt er een hele lange rij met allerlei verbindingen snap er niks meer van hoe moet ik ze uitzetten?????????:(
 
je kijkt welke programma's erbij staan.
Die laat je dan niet mee opstarten bij het aanzetten van de computer.
 
het word steeds erger geloof ik als ik netstart intyp krijg ik als melding netstart word niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand?????

systeemherstel werkt ook niet meer welk herstelpunt ik ook neem krijg elke keer de melding dat het mislukt is hellup please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
dan gaan we eerst eens kijken of je rotzooi op je computer hebt.
Download mbam.
Installeer dat en doe meteen een update.
dan doe je een snelle scan....
alle infecties mag je verwijderen.
 
En nu...zou je nog kunnen scannen met superantispyware.
De gratis versie installeren en updaten daarna scannen.
nu zou er eigenlijk niks meer gevonden mogen worden.
als dat gereed is kijk je bij de netstat verbindingen dat zou nu niet zoveel meer mogen zijn.
 
ben nu die superantispyware aan het downloaden. bij cmd-netstart krijg ik nog steeds dezelde foutmelding kan dus niet zien hoeveel verbindingen ik heb. internetverbinding nog steeds zeer traaf pfff snap er echt niets van hoor
 
Eerst inderdaad kijken of de tips van Puppie wat opleveren, zodat daarna je pc weer 'schoon' is.

Daarna je eens afvragen of je niet ook zo'n downloadprogramma gebruikt én actief hebt staan, zoals uTorrent, Bitcomet, Limewire, DC++, Kazaa, BearShare etc.

Die programma's gebruiken namelijk ook een enorme hoeveelheid verbindingen.

We horen het wel.

Tijs.
 
pc is gescand nog 33 threats verwijderd. computer opnieuw opgestart is nog steeds traag en netstart kan ik ook niet gebruiken geeft nog steeds dezelfde melding . kan ik nog meer doen????? oja ik gebruik inderdaad utorrent ( staat nu uit) maar dat doe ik al 2 jaar en nooit geen problemen mee dus daar ligt het niet aan.
 
dan lijkt het erop dat je een aardige infectie hebt.
je zou eens een hijacklog kunnen plaatsen.
dat kan bij het blauwe medicijn, eenmaal gratis registreren net zoals bij Helpmij.nl
Daar kijken ze de log na en vertellen ze wat er allemaal verkeerd is.

ook bij nucia zou dat kunnen.
 
nou dan ga ik dat maar eens proberen vind het nou echt niet leuk meer hoor :( ik hou je op de hoogte
 
ik ben zeer benieuwd wat het gaat opleveren.
bij wie ga je posten.
dan lees ik daar ook even mee....tenminste als je de zelfde nick gaat gebruiken.
 
[...]oja ik gebruik inderdaad utorrent ( staat nu uit) maar dat doe ik al 2 jaar en nooit geen problemen mee dus daar ligt het niet aan.

Dat is te kort door de bocht, ik stel die vraag niet voor niets! :mad:
Wil je hulp, dan gewoon antwoorden geven, en opmerkingen achterwege laten als "daar ligt het dus niet aan". :mad:

Overigens is het natuurlijk wel zo dat als uTorrent uitstaat, en je in netstat toch veel verbindingen hebt staan, dat dan iets anders aan de hand is, en dat bleek het geval te zijn (met dank aan de scans die Puppie aanbeval).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ik gaf normaal antwoord dacht ik toch. Heb op dit moment 1 actieve verbinding maar soms schiet dat omhoog naar 30 ofzo weet niet waarom. Het gaat erom dat volgens upc dat de oorzaak was van mijn zeer trage internetverbinding . Maar heb dit nog steeds dus kan het niet aan het aantal actieve verbindingen liggen lijkt mij? Waar het dan wel aan ligt ik weet het echt niet!
 
en waar ga je nu de log plaatsen en onder welke naam ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan