ik gaf normaal antwoord dacht ik toch. Heb op dit moment 1 actieve verbinding maar soms schiet dat omhoog naar 30 ofzo weet niet waarom. Het gaat erom dat volgens upc dat de oorzaak was van mijn zeer trage internetverbinding . Maar heb dit nog steeds dus kan het niet aan het aantal actieve verbindingen liggen lijkt mij? Waar het dan wel aan ligt ik weet het echt niet!
De reden van mijn vraag: Voor het zelfde geld is de standaardlimiet van half-open verbindingen van kracht (bijv. door een update van Microsoft van TCPIP.SYS driver), en dus loop je dan (zeker met programma's als uTorrent!) tegen die limiet aan.
Kijk eens in Logboeken (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.exe), en kijk of in het Systeem logboek meldingen staan of stonden met Gebeurtenis-id 4226. Indien ja, dan loop/liep je tegen die limiet aan.
Is dat het geval, download, pak uit en start EventID 4226 Patcher Version 2.23d (english)
Kijk waar de limiet nu op staat ingesteld. Je kunt het dan direct ophogen, als je dat wilt, met de C van Change. Ikzelf kies nooit een limiet hoger dan 1000.
Zodra opgehoogd krijg je een melding van System File Protection service, waarop je Annuleren moet kiezen. Herstart daarna de pc.
Hopelijk begrijp je nu waarom die vraag relevant was, en de opmerking "daar ligt het niet aan" niet per se correct hoefde te zijn!

Tijs.