TFT kopen, welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb er 2 van samsung gebruik ik alweer paar jaar bevalt mij best dus
 
Als je gaat games is 8 m/s toch wel zeker aanbevolen. Die van 16 m/s zou ik zeker niet nemen is daar veel te sloom voor dan nog liever 12 m/s. En ja die 19'' is ook mijn favo! :thumb: Als ik et geld ervoor zou hebben:p :eek:,,
 
Als jou budget et toelaat zou ik zeker voor de 19'' gaan maar: Ik denk wel dat de 17'' iets scherper is. Denk ik omdat de 19'' weer groter is maar ja zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van beeldschermen. :p
 
Kijk anders ook eens bij AH en Paradigit.Beiden hebben acties lopen.
 
Geplaatst door winnie de pooh
Als jou budget et toelaat zou ik zeker voor de 19'' gaan maar: Ik denk wel dat de 17'' iets scherper is. Denk ik omdat de 19'' weer groter is maar ja zoveel verstand heb ik nou ook weer niet van beeldschermen. :p

17":
Contrast: 500:1
Helderheid: 300 cd/m²
Dotpitch: Pixel pitch: 0,264 (geen idee wat het is)


19":
Contrast: 700:1
Helderheid: 300 cd/m²
Dotpitch: 0.294mm (geen idee wat het is)

Ga ik even kijken upsidaisy!
 
Tja heeft powerline die dan? Heb eigenlijk nog nooit dar een beeldscherm gekocht wel een PC :p.

Die 19'' is wel weer groter :rolleyes: :p. Maar dat maakt niet zoveel uit ja hebben we hier beeldschermexperts zitten??? Die ons even alles kunnen vertellen?
 
Ik heb zelf een 19" TFT van BenQ, met responsetijd van 8ms.

Superschermpje! Alleen wel duur, ik betaalde ongeveer 450 euro!

Als je er ééntje aanschaft, let wel op pixel garantie. Uitvallende pixels zijn mega-irritant. Gelukkig komen ze tegenwoordig nauwelijks meer voor. Maar let er wel op!

Eventuele subpixel-garantie is zelfs nog beter.....


Update: Check trouwens eens www.tomshardware.com, daar staat meer info over waarop je moet letten als je een TFT-monitor koopt.
 
Dan is die bij Powerline toch nog wat goedkoper!







At XP_PC: mischien zie ik je een keer bij powerline :p
 
Ja oké, maar ik heb hem al een maand of 1,5.

Laatst zag ik ook aanbieding bij de Aldi trouwens. Verder niet goed gekeken, maar ik denk van ik zeg het maar ff.
 
Geplaatst door winnie de pooh
Goeie keuze !:cool:

Dat vond ik nou ook :love: :love:

Alleen één dode pixel! Mja, 100% dode pixelgarantie dus ik ga hem terugbrengen ;).
 
Hoezo 16ms te traag om te gamen ? Ik heb 25 en heb nergens last van ? Ook niet met films enzo.

Was 3 jaar geleden meer dan voldoende voor games en nu imo nog steeds dus.

Pics van je monitor in werking ? :p
 
Geplaatst door BrEeZeR
Hoezo 16ms te traag om te gamen ? Ik heb 25 en heb nergens last van ? Ook niet met films enzo.

Was 3 jaar geleden meer dan voldoende voor games en nu imo nog steeds dus.

Pics van je monitor in werking ? :p

Hmm.. Tja; nou.. Deze is 8 MS en nergens last van.

Wat bedoel je met je laatste opmerking?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan