TFT kopen, welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XP_PC


Hmm.. Tja; nou.. Deze is 8 MS en nergens last van.

Wat bedoel je met je laatste opmerking?

Is natuurlijk ook goaf :D Zonde van die dode pixel :confused: Je hebt mazzel met je 100% pixel garantie want veel merken hebben een regel dat er minimaal 5 moeten zijn voor je een nieuwe krijgt..

Ik bedoel gewoon of je een foto wilt posten van je nieuwe monitor in werking ;) Maar een gewone pic is ook goed :p
 
Geplaatst door BrEeZeR


Is natuurlijk ook goaf :D Zonde van die dode pixel :confused: Je hebt mazzel met je 100% pixel garantie want veel merken hebben een regel dat er minimaal 5 moeten zijn voor je een nieuwe krijgt..

Ik bedoel gewoon of je een foto wilt posten van je nieuwe monitor in werking ;) Maar een gewone pic is ook goed :p

Uuhm.. Die dodepixel garantie kostte me wel €40 :8-0:

Anders had ik maximaal 6 dode, en/of 18 subs, mogen hebben :(.

Owja, picca komt eraan :D
 
Ik moet mijn systeembutton eens upgraden zeg :eek:.. Wat een barrel staat daar in vergelijking met dit

:cool: :cool: :cool:
 
attachment.php

attachment.php


Webcam kwaliteit is een tilletje brak al zeg ik het zelf :(
 

Bijlagen

  • tft1.jpg
    tft1.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 91
Laatst bewerkt:
WOW, superstrak ding man :thumb:

Achja, dat zijn webcams hé? ;)
 
Hmm.. Ze hadden het scherm niet meer op voorraad om te ruilen. Ik zit nu met ze aan de tel en wellicht komt het helemaal niet meer binnen!

Die man is nu aan het vragen of hij ook geruild kan worden voor een nieuwe model.

Twee opties:
1. Ik krijg mijn €40 pixelgarantie terug + €20 korting op scherm.
2. Ik betaal €2,- bij en krijg een nieuw scherm.
 
Laatst bewerkt:
Het is exact dezelfde, heeft alleen een DVI-D aansluiting erbij. En de E480 heeft enkel D-SUB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan