Hallo,
Ik zit momenteel in Thailand en heb hier een HP laptop gekocht met windows 7 basic daarop geinstalleerd. Deze was standaard engels en ik heb de verkoper nog gezegd dat ik de laptop alleen wilde als windows 7 in het nederlands was. Hij is dus even in de weer geweest met de laptop en alles was ok.
Stom genoeg heb ik het verder niet gecontroleerd en bij het opstarten kwam ik er achter dat alles toch nog in het engels was
Ik denk dat hij toch wel iets gedaan heeft want bijv. de kalender op het startscherm is wel in het nederlands. Hoe kan ik de taal van windows 7 van het engels naar het nederlands krijgen? Ik vond van onze vriend Harry Snor wel iets en heb daar de nederlandse taal gedownload en op een stick gezet, maar wat ik er verder mee moet weet ik eigenlijk niet.
mvrgr. Kanyarat.
Ik zit momenteel in Thailand en heb hier een HP laptop gekocht met windows 7 basic daarop geinstalleerd. Deze was standaard engels en ik heb de verkoper nog gezegd dat ik de laptop alleen wilde als windows 7 in het nederlands was. Hij is dus even in de weer geweest met de laptop en alles was ok.

mvrgr. Kanyarat.