The Godfather

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
Berichten
113
Ik speel The Godfather, maar ik kan met geen mogelijkheid uit een auto stappen. Weet iemand welke knop hiervoor is?
Het is op PC met toetsenbord!
Alvast bedankt:thumb:
 
Heb je het spel :evil::evil::evil:GEDOWNLOAD???:evil::evil::evil: Het is namelijk bij gedownloade versies een bekende bug die niet gefixt gaat worden, zal je het spel toch nog moeten kopen (ahhhh :(:(:()
 
ik heb m jaren terug ook gedownload gespeelt, (crack), en ik kan mij niets van deze bug herinneren. er zijn dus wel goeie cracks voorhanden, vrees dat jij net die vesie hebt die wel die bug heeft.
mocht je willen weten waar in de game vandaan haalde, ben lid van een nieuwsgroep.

leon
 
wss moet je gewoon een andere crack gebruiken.

mirror's edge heeft ook zon anti illegale software bug die slowmotion veroorzaakt. dit is op te lossen dmv de nieuwste crack. voor godfather zal het wel hetzelfde zijn.

hoe je aan die crack komt kan ik je niet bij helpen. regels zijn regels.
 
hee leon kun je me geen bericht sturen met waar jij hem vandaan hebt?
 
ik kan je geen bericht sturen daar ik geen adres van je heb, en pm kan hier enkel als je donateurt bent, (wat ik prima vind hoor, zo'n site als deze kost geld, om nog maar niet te spreken van de vele uren die erin gaan zitten om m te onderhouden).

maar ik geloof dat ik ook zo wel kan antwoorden zonder tegen de regels in te gaan.

ik ben lid van een nieuwsgroep (googel maar even als je t niet kend), en daar haal ik dus al mn games vandaan, is niet gratis, kost een paar euro's per maand.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan