thuisnetwerkje

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Bestaat er geen beter progje buiten XP om 2 pc's tezamen op internet te sturen.Het in XP zittende progje is bij mij zeer onstabiel

waarom neem je niet gewoon een router, is ff een investering van misschien 100 euro weet ik het wat die dingen tegenwoordig nog kosten, maar dan zit je niet meer dat een van de pcs aan moet staan om de ander te laten internetten

Dat er om een progje gevraagd werd weet ik, maargoed ik geef hem alleen maar raad dat hij beter dan kan investeren in een router, heeft hij dat hele progje niet meer nodig

Daar heb jij weer gelijk in, maar als hij een usb modem heeft voor de internetverbinding heeft hij niks aan een router

Groeten Oossie

Er zijn ook al routers met usb aansluiting te krijgen

@mario weet je ook waar, heb je eventuleel ook meer info ?

Groeten Oossie

Draytek Vigor2200USB router Euro 145,18incl Euro 122,00 excl

v2200usb-foto.gif

ADSL USB Router

De Vigor2200USB is een router waarop de reeds aanwezige USB ADSL modem kan worden gekoppeld. PC's via standaard (10/100BaseT) Ethernet netwerkkaarten aangesloten op de Vigor2200USB hebben dan gezamelijk toegang tot het internet alsook firewall en VPN faciliteiten.

Aangezien de Vigor2200USB een eigen (host) USB poort heeft, kan het USB modem rechtsreeks worden aangesloten. Dus het ADSL modem kan gewoon aangesloten blijven aan de ADSL-lijn.

bij de routershop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan