Thunderbird verzendt en ontvangt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floyd

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hallo,

Ik kan geen mail meer versturen of ontvangen met Thunderbird. Het probleem ontstond toen ik de nieuwste versie had geïnstalleerd. Ik heb Thunderbird al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (1.0.7), maar dat helpt niet. Wie weet de oplossing?

Groet, Floyd

Tijdens opstarten F8 indrukken regel matig en dan in keuze menu of Veilige modes of Laats goed werkende al geprobeert??

Ik heb de laatst werkende al geprobeerd, maar die werkt ook niet meer. Veilige modus niet nog niet geprobeerd. Wat bereik ik daarmee? Het lijkt er trouwens op dat Thunderbird ergens blijft hangen, want als ik Thunderbird heb afgesloten kan ik Thunderbird ook niet verwijderen omdat Thunderbird nog zou draaien. Ik moet dan eerst de computer opnieuw opstarten en het afsluiten duurt nu wel zo'n 5 minuten. Ik zou eigenlijk alles willen verwijderen van Thunderbird en dan opnieuw installeren, maar de mailtjes wil ik wel behouden. Kan ik de map waar die bewaard worden ergens apart zetten?

Groet, Floyd

Ik heb systeemherstel uitgevoerd, dat ik daar niet eerder aangedacht had. Alles werkt weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan