Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan je ze toch op de hoogte stellen dat je geen behoefte meer hebt aan hun e-mails en dat je wilt uitschrijven?Ik was in het verleden lid in club, nu wil ik geen mail meer ontvangen van bepaalde persoon,daarom moet deze denken dat mijn mail adres niet meer bestaat, daarom moet deze bericht van ‘niet afgeleverd’ ontvangen!
Waar maak je dat uit op? De afzender heeft totaal geen weet wat iemand met de e-mail doet.Die persoon zal heus op een gegeven moment ophouden met mail sturen.
Nogmaals: Zinloos....Mailwasher is zo iets dat wel kan bouncen ,
Dit sturen, en afwachten.Geachte heer/mevrouw,
Hierbij verzoek ik u formeel om mijn persoonsgegevens, te weten mijn naam en e-mailadres, per direct uit te schrijven en te verwijderen uit uw administratie(s) van [Club naam].
Op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), in het bijzonder artikel 17 (het recht op gegevenswissing), heb ik het recht om mijn persoonsgegevens te laten verwijderen wanneer deze niet langer noodzakelijk zijn voor het doel waarvoor zij zijn verzameld, of wanneer ik mijn toestemming intrek.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend dit verzoek zonder onnodige vertraging uit te voeren en mij schriftelijk (per e-mail) te bevestigen dat mijn gegevens zijn verwijderd en niet langer worden verwerkt of opgeslagen.
Indien u van mening bent dat u wettelijke gronden heeft om deze gegevens te behouden, verzoek ik u dit gemotiveerd en onder verwijzing naar de relevante wettelijke bepalingen aan mij kenbaar te maken.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
[Naam]
[E-mailadres]
Nou, gezien de antwoorden van de TS gaat het om een club en iemand stuurt hem mailtjes wat hij niet wil.Waar maak je dat uit op? De afzender heeft totaal geen weet wat iemand met de e-mail doet.Die persoon zal heus op een gegeven moment ophouden met mail sturen.
Als het een bekende partij is waarvoor jij je ooit aangemeld hebt, dan kan je ze gewoon netjes een e-mail sturen dat je geen behoefte meer hebt aan hun e-mails, en dat je je wilt uitschrijven.
Als er nu een filter ingesteld wordt en de TS laat de mail gelijk doorgaan naar de prullenbak, ziet hij ze niet meer. De ene persoon waar de TS het over had, houd misschien een keertje op met sturen, dat is mijn gedachtegang.Ik was in het verleden lid in club, nu wil ik geen mail meer ontvangen van bepaalde persoon,
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.