• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijd rekenen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter sont
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Rob en Willem,

Wat dachten jullie van de ALS en de SOM eruit:
Code:
=((B2<A2)-A2+B2)*24

JP,
Dit is al super:thumb: is er nog een mogelijkheid dat de vinkjes per cel gactiveerd kan worden? M.a.w ik wil de ene datum alles vergoeden(H9) en een andere datum alles opnemen (I9).
Nu bij diversen datums ingevuld te hebben kan ik aan vinken wat ik wil maar dan gaat de hele rij om maar wil dat graag per cel hebben.
Is dat te mogelijk en niet al te moeilijk?
Nogmaals bedankt voor hetgeen je al voor mekaar hebt gekregen.

dan moet je per cel een vinkje maken, en ieder cel naar het betreffende vinkje linken.

Ik ga er mee aan de slag.... U hoort nog van mij.

Laatst bewerkt:
Opmerking niet meer relevant.

Laatst bewerkt:
Bedankt JP voor deze mooie oplossing.Een probleem echter.Ik kan alleen de cellen invullen als de macro uitstaat.Ik gebruik zelf een macro om een popup kalender naar voren te halen als ik een datum in wil voeren.Dus dat botst of ik moet steeds schakelen met de macro's in eenzelfde blad.

Hij doet hier nog steeds hetzelfde .:( Laat dit een paar dagen rusten want mijn hoofd slaat zowat op hol haha.
Rustig aan naar de kerst. Fijne Feestdagen wederom.

Heb hier de calender aangepast, vult niets in op za en zo en alleen op bereik (C28:C36), ook zouden de vinkjes moeten werken, kijk er eens naar na de feestdagen en dan hoor ik het wel

Prettige feestdagen

Bijlagen

@Rob,

En dan komt MOD (REST) ook nog eens langs:), zo zie je maar weer........er zijn meer wegen die naar Rome lijden;)
Het is maar net wat je wilt gebruiken.

Super JeanPaul28 !!!!!
Een kleine aanpassing nog als het kan. Bij het selecteren van het weekend moet hij wel de dagen neerzetten (ZA,ZO) maar geen roostertijden invullen.
Voor de rest moet het zo blijven zoals hij nu is .
Is dat nog te realiseren? Als dat lukt is hij helemaal af.
Bedankt!!!

Nog een ding JP.
Als de datum op een zondag of zaterdag valt moet hij ook de datum invullen.Nu vult hij alleen za of zo in zonder datum er achter . Hij moet op een weekend dag alles invullen, behalve roostertijden!! (7:30,16:00).
Voor de rest helemaal TOP.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan