• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijd rekenen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter sont
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geniaal JeanPaul.

Het enige wat ik nog van je vraag is of de vinkjes geplaatst kunnen worden in de range Z28 tot en met AA36 Zodat ze daar aangevinkt kunnen worden.
ZO komt dit net buiten het werkblad te staan en is het makkelijker om het afdrukbereik te bepalen.
De uren in de cellen (I28-J36)geven nu de uren aan maar dit moet een getal zijn dus :30 is 0,5 Ik heb al geprobeerd de formule met *24 te vermenigvuldigen en cel eigenschap te wijzigen maar dat gaat niet helemaal goed ,
Voor de rest super super super!!! Chapeau!!

Laatst bewerkt:
Het werkt nu bijna helemaal goed.:)
Wanneer ik de macro inschakel om de selectievakjes te kunnen gebruiken kan ik niet de tijden neerzetten van het overwerk.De cellen (G28 tot en met H36) zijn dan geblokkeerd.) Die moeten tijdens de macro actief zijn.
Cel eigenschapen staat op ""niet geblokkeerd"" maar zijn dat wel (tijdens draaien van macro) . Dat is het enige wat nog mis is .Voor de rest is ie af!!!:thumb:

Allereerst Vrolijk Kerstfeest.:)
Ik kan alleen de "overwerktijden" invullen en bij "omschrijvingen" wat tekst invullen als de macro uit staat.
Wanneer ik de macro aanzet of inschakel dan kan ik ik de Kalender oproepen en de vinkjes aanvinken.
Heb de lijst op een standalone laptop geprobeerd maar daar vergrendeld hij ook de lijst als ik de macro inschakel.
Het lijkt wel alsof de macro de cellen vergrendeld? Eigenlijk hetzelfde als dat je je blad beveiligd.
Heb hier de originele lijst die ik om jouw werk heb gemaakt.
Bekijk bijlage BIJNA GOED1.xls
De gekleurde vakken moeten altijd actief zijn om te bewerken .

JeanPaul28,
Ik heb deze getest van onder tot boven en van binnen naar buiten en andersom en hij werkt nu fantastisch!!!
Bedankt voor je inzet en snelle hulp.
Fijne jaarwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan