Tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kik1

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Berichten
25
Goedemiddag heren,
Een vraagje ik heb gisteren mijn geheugen uitgebreid van 1G naar 4G,en nu is de tijd helemaal van slag,ik heb hem de in Bios gelijk gezet en bij Windows zelf maar vanmorgen stond hij op 0.00 en de datum op 2009 voor die upgrade liep dat allemaal goed.

iemand suggesteis? Mijn PC is een HP Compaq DC7700 Small Form factor(dus kantoor machienetje maar zijn ijzersterk)vind het wel vreemd de batterij kan het niet zijn wan zoals ik al schreef voorheen had ik dit probleem niet.

bij voorbaat veel dank
kik1
 
Zou toch het Bios batterij vervangen. Als het Bios de datum en tijd niet meer goed kan onthouden is het over het algemeen de batterij.
 
Nou dat is wel vreemd want voor die mem upgrade was ie normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is heb je de stroom volledig van het moederbord gehad bij het plaatsen van het geheugen. Zolang er stroom op het moederbord staat, ook al is de PC afgesloten blijft er een beetje stroom op het moederbord staan, merk je niet dat de batterij niet meer voldoende stroom kan leveren.
 
Heb ik dat gezeik weer, heeft dit van invloed op de PC zelf?ik bedoel ik heb genoeg klokken hier?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo'n gezeik is dat niet. Een batterijtje is snel vervangen.

Ooit een pc gehad die geen beeld meer gaf; ik alles zowat vervangen, bleek het aan het batterijtje te liggen.
Dus ja, zo zie je maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan