Tijdslimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppedehaan

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2000
Berichten
136
Zonder windows xp te registeren mag je het 30 dagen proberen. In welk bestand word dit geregeld? En wat moet je doen als deze tijd om iS?
 
Als de tijd voorbij is registreren de enige optie. Info hoe je e.e.a. kunt omzeilen zul je hier niet krijgen.
 
Ja dat is ook niet de bedoeling! Ik wil alleen weten waar ik kan zien hoe lang ik nog heb en hoe moet je registeren?
 
Registreren kan via Internet of via de telefoon. Waar je kunt zien hoelang je nog hebt weet ik niet, ik gebruik geen XP.
 
Toch wil ik ook hier op reageren.

Hoe zit het nu met registeren van bvb een laptop met xp-pro geinstalleerd.

Ik heb 3 mnd geleden een laptop aangeschaft , hier zit xp-pro bijgeleverd op een recover cd , welke ik zelf heb geinstalleerd.

Nog nooit heb ik een registratie venster of iets dergelijks gezien en updaten gaat ook gewoon.

Zou het zo kunnen dat bvb een fabrikant een oem-versie aanschaft welke zij op een recover zetten met de daarbij behorende drivers voor de laptop.

Is het dan ook mogenlijk dat je die zelfde recover in een zelfde type laptop kan installeren ???

groetjes speedtouch
 
Geplaatst door Tiborv
Als de tijd voorbij is registreren de enige optie. Info hoe je e.e.a. kunt omzeilen zul je hier niet krijgen.
Fout je bedoeld activeren i.p.v. registreren
 
proxy schreef : Fout je bedoeld activeren i.p.v. registreren

Verwarrend hé :D

Een active laptop die goed functioneerd moet je activeren met een registatie :confused:

groetjes speedtouch
 
Geplaatst door foppedehaan
Zonder windows xp te registeren mag je het 30 dagen proberen. In welk bestand word dit geregeld? En wat moet je doen als deze tijd om iS?

Als die tijd om is kun je niets meer doen. Je pc zal eenvoudig niet meer booten. Tja das nou microsoft:(
En die andere vraag zoek je maar op:D

@Speedtouch
Volgensmij wel, maar dan moet de hardware ookwel identiek gelijk zijn. Om deze reden is vaak ook data op de schijf gezet om een recovery-cd werkende te krijgen.

PS.Dat activeren hoefde ik ook niet met mijn Aldi pc, ook na recoveren niet. Installeerde ik de schone windows vanaf de echte originele meegeleverde windows-cd, moest ik wel activeren..
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp dan mag ik dus geen hardware verandering aanbrengen in mijn laptop , want dan kan ik de recover cd met xp erop niet meer gebruiken.

Ik heb wel mijn geheugen kunnen uitbreiden naar 512mb dat geeft geen problemen.

Maar wat als ik er een grotere HDD in wil of een andere videokaart [ niet dat ik dit van plan bent ] maar stel dat een van deze onderdelen stuk gaat en ze hebben over een paar jaar deze niet meer, dan moet je al een ander type nemen.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan