Tizzbird f30

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stecen

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2015
Hoi ik heb n tizzbid f30 overgenomen van iemand. Nu heb ik m aangesloten en blijft het aan/uit knopje knipperen en het logo verschijnt op tv. Verder doet hij niks!?weet iemand miss wat ik fout doe of wat er aan de hand is?
Mvg S van Dongen

Welkom op Helpmij.nl. :)

Ik heb je vraag naar een andere sectie verplaatst, hie rheb je meer kans op de juiste hulp.

De enige handleiding die ik kan vinden gaat maar tot bladz 53. Ik zal f verder zoeken. Mvg

Mijn pc is gecrached..dus kan alleen op mn telefoon zoeken. Heb twee dingen gevonden:1.kastje aandoen en meteen 2x op de rode knop drukken vd afstbed. 2.kastje aandoen en meteen op de menuknop vd afstandbediening drukken en inhouden. Bij beide mogelijkheden moet het bootmenu tevoorschijn komen. Helaas werken ook deze mogelijkheden niet bij mij.
Mvg

Via de link in m'n vorige post kun je de (engelse) handleiding downloaden op je telefoon. Als je daar dan een PDF viewer op hebt kun je die pagina 91 (hoofdstuk 25) bekijken, daar staan meer oplossingen.

Helaas krijg ik de handleiding niet gedownload..kan m niet openen. iig toch heel erg bedankt vr de moeite.
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan