TLD domeinnamen welke!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
250
Veel domeinnamen eindigen op .nl, .uk, .com enz. (de zogenaamde TLD). Ongeveer vijf jaar geleden zijn er zeven TLD’s bijgekomen. Zoek deze op en zeg wat ze betekenen.

K heb hier een aantal domeinnamen. vijf jaar geleden zijn er zo een 7 TLd bijgekomen. Alleen k weet niet welke het zijn maar k heb hier wel alle domeinnamen. de standaarddomeinnamen zijn uiteraard com, nl, en uk. Dus weet er iemand welek 7 TLD er zijn bijgekomen afgelopen 5 jaaar????????????:confused:

.aero
.biz
.com
.coop
.edu
.gov
.info
.org
.net
.pro
.museum
.mil
.xx-landcode
 
Zoek in Google eens op seven tld's.
(Ik had het antwoord toen heel snel gevonden. ;))

Giis.
 
Zal k doen maar weet je misshien ook via welk IP-adres k kan controleren of TCP/IP op mijn eigen PC goed is geïnstalleerd.:rolleyes:
 
:thumb: Ok tog bedankt. K heb namelijk al antwoordt gekregen op mijn eerste vraag.

Nu nog de tweede!!!!!!!!!
 
Lil_Sam zei:
K heb namelijk al antwoordt gekregen op mijn eerste vraag.
Dat had je via Google natuurlijk ook zelf gekund. :)
En volgens mij kun je het antwoord op die TCP/IP-vraag met een beetje Google-en ook wel vinden. ;)

Guus.
 
Heeeeee jij weer ? Wat dacht je, nieuw forum nieuwe huiswerkvragen ? Helaas voor jou denk ik er niet zo over.

Dus wederom een slotje voor je luie gedrag.

Weetje wat? Na zoveel onofficiele waarschuwingen krijg je bij de volgende keer een echte. Dus zoek zelf maar eens wat uit ipv hier de LETTERLIJKE vraag neer te kwakken.

Veel domeinnamen eindigen op .nl, .uk, .com enz. (de zogenaamde TLD). Ongeveer vijf jaar geleden zijn er zeven TLD’s bijgekomen. Zoek deze op en zeg wat ze betekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan