Toegang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesleyyyy

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
30
Hoi,

Ik heb vandaag een SSD in mijn computer geplaatst, en heb problemen met de rechten op mn SSD. Als ik dingen wil verwijderen in bijv. Program Files, dan krijg ik het volgende:
'U dient door TrustedInstaller gemachtigd te worden om wijzigingen aan deze map te kunnen aanbrengen'.
1: Er is geen account op mijn hele computer die zo heet (Gekeken via CMD > net user)
2: Ik heb geprobeerd om bij 'beveiliging' (eigenschappen > beveiliging > bewerken > Gebruikers (Wesley-PC\Gebruikers) (Dit is mijn account op mijn pc) > Volledig beheer aanvinken > Toepassen.
Dan krijg ik het volgende:
'Er is een fout opgetreden tijdens het toepassen van beveiligingsgegevens op: C:\$Recycle.Bin
Toegang geweigerd. '

Ik heb administrator's rechten op mijn pc, maar krijg dit alleen maar!

Ook heb ik geprobeerd om op de 'hidden administrator' in te loggen en dan het zelfde verhaal te doen, maar ook weer geen succes, heb weer toestemming nodig van TrustedInstaller..

Weet iemand wat ik hiermee moet doen?

~Wesley
 
Thrustedinstaller is wel degelijk aanwezig in Windows 7. Echter kun je deze niet configureren. Je zult eigenaar van de schijf moeten worden.

Rechtsklik op de hardeschijf -> Eigenschappen -> Beveiliging -> Geavanceerd -> Tablad eigenaar > Bewerken en vinkje neerzetten bij "Onderliggende......"
 
Heb het vinkje aan geklikt, mijn naam er bij gezet & naam gecontroleerd zodat het de goede naam word; nu probeer ik weer wat te verwijderen en krijg ik een best wel rare error.
'U dient door Wesley-PC\Wesley gemachtigd te worden om wijzigingen aan deze map te kunnen aanbrengen.'
Ook heb ik weer geprobeerd om stap 2 (zie eerste post) overnieuw te doen, heeft ook niks geholpen
Ik zit gewoon op de account 'Wesley'.
 
Zijn eerst de machtigingen wel gedaan? Sta je nu ook werkelijk als eigenaar gemeld?
 
Als ik bij het tabje eigenaar kijk, staat er als huidige eigenaar mijn computer naam.
 
Afhankelijk wat je probeert aan te passen, lijkt me dat jou account geen volledig administrator is.
 
Als ik bij Uitvoeren naar Net User ga, 'net user Wesley'; zie ik bij Lidmaatschap lokale groep *Administrators staan.
Als ik bij Gebruikersaccounts ga, dan zie ik ook onder mijn naam Administrator staan.
 
Wil je deze gaan aanpassen?
C:\$Recycle.Bin

Zo ja, dan zal dat niet lukken.
 
Ik heb administrator's rechten op mijn pc, maar krijg dit alleen maar!

Administrators rechten zijn nog steeds geen beheerdersrechten.
Meld je bij Windows aan met het het Administrators account en pas de gebruikersrechten voor jouw gebruikersaccount aan .
 
Laatst bewerkt:
Wil je deze gaan aanpassen?
C:\$Recycle.Bin

Zo ja, dan zal dat niet lukken.
Dit was alleen een voorbeeld, bij een heleboel andere dingen kreeg ik deze error ook
Administrators rechten zijn nog steeds geen beheerdersrechten.
Meld je bij Windows aan met het het Administrators account en pas de gebruikersrechten voor jouw gebruikersaccount aan .
Bedankt, gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan