Toetsboard kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Suc6 ermee dan, anders nieuw toetsenbord aanschaffen

groeten Oossie

waterr ging er al rond 5 uur over. pas sinds 30 min problemen. Lach maar.

Geen garantie denk ik, valt onder farce majeur schade

hopelijk kun je het met drogen verhelpen

groeten Oossie

Het schiet niet echt op. De onderste rij hapert nog steed heel erg. Even een reserve toestenbord opgescharreld, maar die typt heel erg zwaar. Dus ik leg die ander nog wel even op de verwarming.
Ik laat het weten...

Gewoon nieuwe halen,zo duur zijn ze niet. :D :D

Dit is er zo een met al die extra functies die je niet bij een toetsenbord voor €7,- hebt :(. Ik ga de garantie proberen als hij morgen niet werkt.:)

Een dagje geduld, zodat het goed kan drigen en daarna nog een paar dagen eigenwijs doortypen op een haperend toetsenbord, meestal gaat het vanzelf over dan.
Ik heb er ook ooit eens koffie (met suiker) overheen gegooid (ik verbied mijn kinderen om maar met drinken in de buurt te komen van de pc, maar pa zelf......) en dit heeft zichzelf na drie dagen ploeteren ook opgelost.

T probleem is dat de rest het nu wel doet. Alleen toest Z t/m / haperen nog. Nou ja, haperen. Doen het niet meer. Hij ligt nu op de verwarming :).

Busje contactspray en de contacten inspuiten. Een Föhn is trouwens voor de meeste computeronderdelen een grote vijand. Een föhn maakt de lucht erg droog. Droge lucht is zeer statisch gevoelig. Een toetsenbord is niet zo kwetsbaar, maar het is maar dat je het weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan