Toetsenbord en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

down_impact

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
13
Hallo , mijn vader heeft boven per ongeluk iets verkeerds gedaan op de computer boven , maar hij weet niet wat . Het probleem is dat geen enkele toetsenbord werkt en geen muis . Dus ik kan niks meer doen erop , ik heb al verschillende toetsenborden geprobeert en muizen maar geen enkele werkt . Er zitten ook nergens drivers bij of iets dergelijks . Normaal werkt het toetsenbord gewoon meteen zonder iets te instaleren . Maar goed ,.. het gaat om logitech toetsenbord en muis .


Ik hoop echt dat iemand me kan helpen :(
 
Het klinkt een beetje alsof je vader de muis en het toetsenbord heeft omgewisseld bij het aansluiten. Waarschijnlijk werken een usb muis en toetsenbord wel (als het systeem dan wel wil verder booten tenminste).
 
Kun je wel tijdens het opstarten in de veilige modus van windows komen, of werkt het toetsenbord en muis dan ook niet ?
 
Nee helaas , ik heb al usb toetsenborden geprobeert , en ook gewone windows toetsenborden ( die normaal niet eens geinstalleerd hoeven worden )

Gister deed alles het nog perfect ...
 
Geplaatst door JBS
Kun je wel tijdens het opstarten in de veilige modus van windows komen, of werkt het toetsenbord en muis dan ook niet ?


Nee dan werkt het ook niet helaas :(
 
bestaat er geen boot-diskette wat je toetsenbord weer activeerd ??? als het bestaat : waar is het dan te downloaden :S
 
oh en ik kan uiteraard ook niet in veilige modus opstarten , want ik kan mijn toetsenbord niet gebruiken :(:(:(
 
Wat voor een toetsenbord heb je precies van Logitech? USB of PS/2, en heb je nog een ander type aansluiting vrij, bijvoorbeeld USB ofzo.
 
Ik heb er gister een usb kaart ingezet met 5 aansluitingen , maar deze is nog niet geinstaleerd helaas . Ik heb een gewoon windows toetsenbord ( wat je bij de computer kreeg , deze hoeft normaal dus niet geinstaleerd te worden . en deze heeft niet usb aansluiting ) En ik heb dus nog een logitech usb toetsenbord . ( de logitech Elite™ Keyboard )
 
zit de mogelijkheid: "scanreg /fix" ook in W98?
Bij ME werkt dat in veel gevallen.
 
Geplaatst door testje
zit de mogelijkheid: "scanreg /fix" ook in W98?
Bij ME werkt dat in veel gevallen.

Wordt moeilijk intikken he als het toetsenbord het niet doet :rolleyes:
 
@ Caspar,

Ik dacht eraan toen ik op Plaats bericht drukte.....


dom dom dom.....
 
dus er is een usb kaart bijgekomen en zo'n beetje daarna is de rotzooi begonnen?
 
ja de usb kaart zit er alleen in , maar dat ging gister ook nog goed hoor , ik had hem alleen nog niet geinstalleerd . Maar vandaag heeft mijn vader wat op de computer gedaan , maar hij weet er niet veel van , dus hij weet niet wat hij verkeerd gedaan heeft . :( Hoe kan ik de toetsenbord weer activeren ??
 
Wat gebeurt er als je de usb kaart eruit haalt en dan opstart?
 
Er zit toch ook de een of andere knop op je pc waardoor je alles kunt blokkeren?
Ik heb de klok horen luiden maar verder........
Hier gelezen in soortgelijke tread.
 
Krijg je wel een keyboard error en/of een poging om je toetsenbord te dedecteren (capslocklampje knipperen)?
 
Ik heb weer nieuws over het probleem :

Een oude muis die werkt nu op de computer. Maar de computer start nog alleen op in veilige modus . En er is geen cd-rom station aanwezig in "mijn computer" . Maar dit komt zeker omdat het in veilige modus is . ( Dus ik heb wel een cd-rom station uiteraard , alleen hij geeft hem niet aan )

Toetsenbord doet nog niks :( het schiet niet op zo :(
 
Ik zit nog steeds met het probleem dat het toetsenbord niet werkt . geen usb toetsenbord en ook geen normale toetsenbord . Wie kan me helpen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan