Toetsenbord en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je wel opstarten in de veilige modus met CD ondersteuning.

Nee hij start alleen automatish op in veilige modus , en dan vind die geen cd-rom meer . Anders had ik gewoon windows opnieuw geinstaleerd ... maar dat gaat dus niet . Alleen veilige modus dus :(

misschien wat ver gezocht maar staat alles in het BIOS goed ?

Download van www.bootdisk.com de windows 98 diskette. Met deze diskette kun je opstarten MET CD ondersteuning. Misschien leukt het dan.

Geplaatst door JBS
Download van www.bootdisk.com de windows 98 diskette. Met deze diskette kun je opstarten MET CD ondersteuning. Misschien leukt het dan.

de opstartdiskette heb ik uiteraard , maar je komt met die opstartdiskette in dos . en in dos moet je kunnen typen om iets uit te voeren ...

Met een opstartdiscette van W98 kom je in DOS??????

Misschien begrijp ik het niet meer, maar ik denk dat er iets meer fout is dan alleen je toetsenbord.

Geplaatst door Wim1960

Misschien begrijp ik het niet meer, maar ik denk dat er iets meer fout is dan alleen je toetsenbord.

mijn hele leven lang kom ik ( en vele andere ) alleen in dos terecht met een windows 98 opstart diskette inderdaad ja .....................

Ik zou je vader eens vragen of hij de toetsenbord stekker er in heeft gestoken, terwijl de pc aan was.
Waarschijnlijk is daardoor de zekering op het moederbord gesprongen. Deze zit er speciaal voor dit doeleinde.

Groetjes Erik Rothuis

Geplaatst door Wim1960
Eh, ik weet het niet hoor, maar met dé Windows 98 Opstartdiskette (Die je dus in het configuratiescherm => Software maakt), kom je in niets anders dan MS-DOS 7.00.

Geplaatst door roto
Ik zou je vader eens vragen of hij de toetsenbord stekker er in heeft gestoken, terwijl de pc aan was.
Waarschijnlijk is daardoor de zekering op het moederbord gesprongen. Deze zit er speciaal voor dit doeleinde.

Groetjes Erik Rothuis
Het lijkt me sterk dat dat de oorzaak is, het lijkt me eerder dat de muis de zekering heeft opgeblazen. De handige functie van PS/2 toetsenborden is juist dat je ze erin kan stoppen terwijl de pc aanstaat. Bij muizen is dit niet (zeker als je hem in de toetsenbord aansluiting stopt).

Heb je geen ouder toetstenbord, dan gebruik je gewoon een andere poort

Anders moet er toch echt iets met het moederbord gebeurd zijn, en haal anders die usb kaart er eens uit, en vraag eens aan je vader WAT ie nu eigenlijk gedaan heeft.

Uhhm.. vergeef me als ik niet goed heb geleze...

Probeer dit : haal die kaart eruit.
Doe gewoon toetsenbord in de comp. + muis.

Start deze opnieuw op.

Kijk wat hij doet en post hier...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan