Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door JBS
Download van www.bootdisk.com de windows 98 diskette. Met deze diskette kun je opstarten MET CD ondersteuning. Misschien leukt het dan.
Geplaatst door Wim1960
Met een opstartdiscette van W98 kom je in DOS??????
Misschien begrijp ik het niet meer, maar ik denk dat er iets meer fout is dan alleen je toetsenbord.
Eh, ik weet het niet hoor, maar met dé Windows 98 Opstartdiskette (Die je dus in het configuratiescherm => Software maakt), kom je in niets anders dan MS-DOS 7.00.Geplaatst door Wim1960
Met een opstartdiscette van W98 kom je in DOS??????
Het lijkt me sterk dat dat de oorzaak is, het lijkt me eerder dat de muis de zekering heeft opgeblazen. De handige functie van PS/2 toetsenborden is juist dat je ze erin kan stoppen terwijl de pc aanstaat. Bij muizen is dit niet (zeker als je hem in de toetsenbord aansluiting stopt).Geplaatst door roto
Ik zou je vader eens vragen of hij de toetsenbord stekker er in heeft gestoken, terwijl de pc aan was.
Waarschijnlijk is daardoor de zekering op het moederbord gesprongen. Deze zit er speciaal voor dit doeleinde.
Groetjes Erik Rothuis
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.