tom tom op ppc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik ben een leek op gebied van ppc.Ik heb een ppc van medion(aldi)gekocht en wou eens experimenteren met tom tom.Nu wil ik deze opnieuw verwijderen maar ik krijg deze er niet meer af.Hij blijft in mijn opstartscherm staan en als ik hem aanklik krijg ik de melding dat hij tom tom niet meer kan vinden dus het lijkt op een snelkoppeling die niet meer aanwezig is maar toch ergens blijft staan.Als ik naar programma's verwijderen ga staat er enkel nog de medion navigator dus het prog tom tom is er af.Toch kan ik in het scherm waar je alle opstartprogramma's ziet nog steeds tom tom aanvinken of uitvinken.wie weet hoe ik deze terug in oorspronkelijke staat krijg zonder een hard reset te doen?

Hihi, den aldi. Ik koop er ook altijd van die dingen. Echt een spannende keten. Alle producten hebben altijd 1 fatale fout. De kunst is deze op tijd te vinden.:D

Je snelkoppeling gewoon in je pullenbak gooien.

Ik heb inmiddels gevonden hoe het moest.Als het programma niet in de lijst voorkomt waar je prog moet verwijderen,moet je gewoon bij programma's naar dat prog gaan dat je wil aantikken en blijven aanhouden tot er een submenu verschijnt en van daaruit kan je het wissen.Dit staat in de engelstalige handleiding op de support-cd Deze mag dus gesloten worden

Gesloten?

Dat hoeft nu ook weer niet, da's enkel als je iets tegen de regels doet. De vraag de status "opgelost" geven is genoeg, maar dat heb je al gedaan zie ik.:thumb:

gewoon achteraan het schakelaartje op off zetten en daarna terug aan, dan is hij weer zoals nieuw!

Daarna een goede werkende backup terug plaatsen (backup van VOOR je met iets ging knoeien) en voilla!

bij de mijne staat er in ieder geval tomtom op, nog altijd stukken gebruiksvreindelijker dan de medion navigator.

vooral checkpoint met z'n flitspalen is het handige eraan!

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan