Tombraider Legend Pc probleem :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

tammie246

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2006
Ik speel al een tijdje tombraider legend op de pc.. maar kreeg net een melding toen ik aan het spelen was dat ik teveel save games had en toen werd de pc automatisch gereset.. dus heb toen een paar save games gewist die in de map staan van the legend save games.. Toen ik weer verder wilde spelen, kreeg ik gewoon het begin filmpje weer te zien, maar als dan het main menu moet komen word de pc automatisch weer gereset! Hoe kan dit nou ineens? Heb bijna het spel uit en had er verder helemaal geen problemen mee.. Kan iemand me helpen? :o

Hmz.. dit krijg ik in het blauwe scherm: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
bezig met starten van de fysieke geheugendump
fysieke geheugendump compleet. neem contact op met uw systeembeheerder of technische ondersteuningsafdeling.. :shocked: Klinkt niet goed iig!! Waar is die patch eigelijk voor? :o

Ik snap eigelijk helemaal nix van computers dus weet helemaal niet wat ik moet doen :confused:

Probeer de patch eens te installern dit doe je door op de link te drukken in mijn vorige post dan heb je de mogelijkheid om het direct uit te voeren of om de installer op te slaan op je harde schijf. Dubbelklik dan op de installer en volg de stappen. Heb je onlangs nog iets gewijzigd aan je pc? Stuurprogramma's geüpdate voor je 3d-kaart of voor je geluidskaart? Vind je op het blauwe scherm nog een proces terug bv: nv4_disp.dll kan ook iets anders zijn. Post dit dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan