Tombraider Legend voor PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr T

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Berichten
5
In lara's mansion boven in di bibliotheek moet je iets doen met di 4 boeken, denk dat je ze in een bepaalde volgorde moet induwen om di boekenrek te laten open gaan, weet iemand dit of kan me helpen ?
 
Blauw > geel > brons reward > zwaard schakelaar > brons reward > groen > rose > silver reward+raadsel.
 
Wel in de bovenstaande volgorde "testen".
 
Is gelukt di boekenrek is open gegaan maar met da raadsel kan je zekers niets doen ? Waar vind ik dan di kabel om me op te trekken of min verrekijker min guns heb ik ol gevonden.
 
Goed zoeken, weet niet meer precies waar die ligt, kan wel eens achter een schot in de omloop van de "hoofd ruimte" zitten.
 
Heb in de hoofdruimte rondgezocht en terug een raadsel gekregen en dan moet je dat standbeeld draaien en dan heb je die Golden embleem maar di kabel nog niet of di verrekijker heb ver op alles geschooten :) maar di kabel vind ik niet heb die nodig voor die andere embleems te vinden bij het zwembad.
Zie wel in de hoofdruimte nog iets blinken bij di muur maar di wil niet in gaan als ik schiet aan de andere kant ging ie wel in voor die gouden embleem.
 
Heb kabel gevonden di zat in di kluis. Maar hoe krijg je di bal van die verhoog bij het zwembad krijg die bal niet over de rand en heb die nodig om op die verhoog te geraken.µWil graag alle embleem's hebben voor meer extra's in the game.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan