Tooltje om DVD op in CD-rom af te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metink

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2004
Hallow,

Ik ben op zoek naar Free-ware voor het volgende:

Ik wil met een CD-rom speler DVD's af kunnen spelen.
Dit is namelijk mogelijk Dell heeft hier een tooltje voor maar dit werkt enkel op Dell computers :(

Weet iemand Free-ware waar dit mee kan?

Alvast Bedankt!!!!

Geplaatst door Metink
Hallow,

Ik ben op zoek naar Free-ware voor het volgende:

Ik wil met een CD-rom speler DVD's af kunnen spelen.
Dit is namelijk mogelijk Dell heeft hier een tooltje voor maar dit werkt enkel op Dell computers :(

Weet iemand Free-ware waar dit mee kan?

Alvast Bedankt!!!!

Kun je mij een linkje geven naar dat tooltje van Dell? Ik denk namelijk dat het onmogelijk is om een dvd af te spelen in een cdrom, aangezien de hardware totaal verschillend is en de laser dus gewoon de dvd niet kan lezen.

Nou ik dit zo lees..... Ik héb een programma waar je van een cdrom speler een dvd speler kan maken..... softwarematig.... Het was/ is een Duits programma dat ik gekregen heb ooit. Ik vond dat toen zo'n raar verhaal dat ik het zelfs nooit gebruikt heb. Het is een blauwe doos en er staat een vizier op. Weet even niet hoe het heet en waar ik hem heb. Zal er naar zoeken. Als ik het vind mag je het hebben :)

Geplaatst door Lucky Fred
Je zou anders even hier kunnen kijken.

Groeten,

Fred

UHm Fred, waar staat dan dat programmaatje? Ik zie er een heleboel, maar geen programma om dvd's op je cdrom te kijken.

Hallo

De leesoptiek is volledig verschillend tussen een c.d. en een d.v.d. lezer . "frequentie laserlicht /focusgedeelte "

Indien echter zou blijken , dat DE "dell" c.d.r.o.m.lezers blijkbaar d.m.v. een tooltje wel d.v.d.'s kunnen lezen , dan zal de betrokken firma hier wel gouden zaken mee doen , of kunnen doen , en "promotie" voor maken ???

Dus ... volgens mij is dit een njet....

Peter

Geplaatst door basvdK

UHm Fred, waar staat dan dat programmaatje? Ik zie er een heleboel, maar geen programma om dvd's op je cdrom te kijken.

Ik had niet goed gelezen voor ik de reactie plaatste.
Ging er vanuit dat het om een DVD-Rom ging.

Met een CD-Rom kun je nl. geen DVD afspelen.

Als Dell idd zo'n tool heeft, wil ik ook wel eens weten wat voor tool.

Ik denk eerder dat Dell misschien DVD-Roms in de PC's plaatst onder het mom van een CD-Rom, maar die door een upgrade of speciale code of zo via die tool pas de DVD funtie vrijgeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan