Torrents opeens erg traag -.- (µTorrent)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gek, ik heb ook UPC internet abbo, Weet niet welke. Maar heb ook last van torrents die rond de 20kb blijven hangen.:confused: Niet dat ik UPC zowiezo al een goede provider vindt, maar normaal zat het toch echt wel een stukje hoger:confused:

Ik zie dat je NOD32 gebruikt. Dan helpt dit misschien voor het uTorrent probleem:

Naar de Geavanceerde instellingen in NOD32
Beveiliging van webtoegang -> HTTP, HTTPS -> Webbrowsers
uTorrent opzoeken in de lijst en er een rood kruisje voor plaatsen.

Ik gebruik ESET Smart Security, een iets uitgebreidere versie van NOD32.
En nee dat helpt denk ik niet, ik heb het probleem ook zonder firewalls / antivirus progjes.
Ik kan het trouwens niet vinden. Als ik naar HTTP, HTTPS ga staat daar helemaal niks van Webbrowsers, alleen van adressen, en ook geen lijst. =/

Hmm vaag, ik heb zelf geen ervaring met Smart Security, maar als ik op Google zoek zie ik dat er in de Geavanceerde instellingen van SS ook zo'n optie zou moeten bestaan.

Zie bijlage voor een screen van NOD32

Bijlagen

• nod32.jpg
    nod32.jpg
    72,8 KB · Weergaven: 32
Gevonden, bij mij stond het erbij als active mode, niet als web browsers ^^
Even kijken of het helpt...

Edit: Nope.. =/

Laatst bewerkt:
Bump: Weet iemand nog iets? Zelfs 's nachts download ik traag.
Had laatst 1x een torrent waar ik een snelheid van 300 kB/s mee haalde, maar dat duurde ook maar een paar seconden =/

Ik zou het niet weten , maar bij mij gaat het downloaden nu wel weer wat sneller.

Nu heb ik even een heel korte vraag.
Eerst had ik een UPC 6 MB abbonement , en die werd toen gratis versneld naar 8. Laatst is het gratis versneld naar 10. In die brief stond dat het in de zomer gratis versneld werd naar 16. Maar als UPC echt knijpt , omdat ze niet genoeg capaciteit hebben dan gaan ze dat toch heus niet nog een keer versnellen ?

Nou de afgelopen tijd heb ik wel wat albums gedownload , rond de 100 MB. Die gingen best wel snel , binnen een kwartiertje waren ze binnen. Nu weet ik niet wat de snelheid was maar dat valt vast wel uit te rekenen. :P

Die abonnementen zijn wel interessant

In dat plaatje met al die abonnementen he,

Daaronder staat iets van als je dus Fiber Power 25 neemt + Bellen onbeperkt + Europa neemt , je dus 35 euro per maand kwijt bent ?

Ik ( nouja , mijn ouders ) betaal 35 euro p/m voor Internet 8 & Bellen onbeperkt.

Dan kun je toch gewoon net zo goed overstappen , niet waar ?

Heb hetzelfde probleem. Heb al even rondgekeken. Zag nog wel de volgende tip:

Installeer Tor. http://www.torproject.org/
Ga naar uTorrent -> Preferences -> Connection, kies Socks4 bij Proxy Server en vul in: 127.0.0.1 met port 9050. Let erop dat Use proxy for peer-to-peer connections uit staat!
Ga naar uTorrent -> BitTorrent en vul je internet IP in bij IP/Hostname to report to tracker.
Op hetzelfde scherm zet Outgoing Encryption op Enabled.

Wellicht biedt dit een oplossing?

Nou de afgelopen tijd heb ik wel wat albums gedownload , rond de 100 MB. Die gingen best wel snel , binnen een kwartiertje waren ze binnen. Nu weet ik niet wat de snelheid was maar dat valt vast wel uit te rekenen. :P

Die abonnementen zijn wel interessant

In dat plaatje met al die abonnementen he,

Daaronder staat iets van als je dus Fiber Power 25 neemt + Bellen onbeperkt + Europa neemt , je dus 35 euro per maand kwijt bent ?

Ik ( nouja , mijn ouders ) betaal 35 euro p/m voor Internet 8 & Bellen onbeperkt.

Dan kun je toch gewoon net zo goed overstappen , niet waar ?

Ja klopt, wij betalen nu 30 euro voor 10MB, zeg wel even tegen mn ma dat ze even naar UPC moet bellen om over te stappen op 30MB, aangezien het om dezelfde prijs gaat...
Vriend van me heeft nu opeens 16MB ipv 10MB, maar ik heb nogsteeds 10.. =/

Ik heb daar ook ineens erg last van, Ik had altijd 150kb/s (internet abbo bij het net van 1,5mb/s) En sinds wij overgestapt zijn naar snel surfen van hetnet (5,6 mb/s) Maar sinds dat gebeurt is is de snelheid heel instabiel en haalt hij de 120 mb/s niet eens :S

Ik heb sinds maandag avond ook 16 hoor.

Modem gereset ? Router gereset?

Had je oorspronkelijk een 6 Mbps abonnement of had je 10Mbps besteld ? Volgens mij geld het ook niet voor de op maat pakketten.

Wij hebben een op maat pakket, mn ma heeft net gebeld naar upc, zonder probleem omgezet naar 30MB voor dezelfde prijs =D

Even een bumpje, hier zijn mn nieuwe speedtest resultaten... qua torrents is de snelheid jammer genoeg nog niet verbeterd =/

Ik heb maandag 60 Mbps besteld =D

Jammer genoeg komt de monteur 7 juli pas

Niet dat ik het zelf niet zou kunnen maar hun moeten het activeren.

Netjes!

Alleen jammer dat het voor de torrents waarschijnlijk niet gaat helpen.. =/

Ik wel.. upload gaat gewoon met meer dan 200 kB/s maar met downloaden mag ik van geluk spreken als ik de 150 even raak.. =/
Ik hoop dat ze snel stoppen met het knijpen op mijn adres

Ik wel.. upload gaat gewoon met meer dan 200 kB/s maar met downloaden mag ik van geluk spreken als ik de 150 even raak.. =/
Ik hoop dat ze snel stoppen met het knijpen op mijn adres

Oh ik had het ook over snelheden van 150 Kb/s , ik ben daar sowieso wel blij mee want ik download bijna nooit zo snel..

Met een beetje geluk kom ik boven de 100 :O

Jij hebt er dus ook nog last van ^^

Edit:

Heb net trouwens nog wel weer een nieuw record gezet voor de afgelopen paar dagen!

Screenshot:

huuuhsnel1.jpg

Kom terug van eten, zie ik dat opeens =)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan