TOSHIBA SATELLITE S50-B-15E kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Op zoek naar nieuwe laptop.
Voornamelijk thuisgebruik, gaat ook mee onderweg maar dat is dan in een weekendtas en op hotel of kamer, dus hoeft niet echt mee overdag. Is desktop vervanger.
Ik bewerk video's en foto's (moviemaker) en heb er een office pakket op
verder is het vooral sociale media/internet/mail.

Mat scherm is meegenomen.

Wil een snelle laptop van goede kwaliteit. Windows 10.

Is dit een goede keuze of heeft bv Asus ook een laptop die hier goed aan voldoet?

Heb momenteel I3 mag ook hoger.
 
Met deze ga je wel een mooie stap vooruit met de i5 cpu.....
Rest van de specs zien er ook goed uit...
 
Goedemorgen,

Ik weet niet wat de toshiba kost ik kom hem op tweakers tegen voor 799 € voor dat geld heb je ook deze met i7 en een net nog even betere videokaart en 20 euro goedkoper.
 
Dank Modag. Die ziet er goed uit, helaas glanzend scherm en geen SSD.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Mat scherm is meegenomen meld je in je beginpost dus niet echt een must;) en is 256 gb niet wat weinig om video te bewerken en anders zet je in de Asus een ssd kost ook weinig al geef je niet aan wat de toshiba kost.
 
Oke ,

Dan als de problemen onoverkoombaar zijn bij de Asus dan is de Toshiba een goede keuze:thumb:
 
Lange pier, als ik coolblue mag geloven is zelfs de laptop van topicstarter dat hij wil met een glanzend scherm.

klik hier!

Beschrijving scherm:

Beeldscherm

Schermdiagonaal
15,6 inch
Beeldkwaliteit
Full HD (1080p)
Resolutie
1920 x 1080 pixels
Touchscreen
Schermcoating
Glanzend
Schermtype
IPS paneel

http://www.laptopshop.nl/product/608963/category-45702/asus-r556lb-dm414h.html
Dit is beter
http://www.laptopshop.nl/product/601769/category-45702/asus-essential-pro-p751jf-t4042g.html

Of dit dit is iets duurder maar krijg je veel voor terug:
http://www.laptopshop.nl/product/541246/category-45702/asus-n551jq-cn045h.html
 
Laatst bewerkt:
Klopt alleen mat scherm zou nog beter zijn maar is vrij zeldzaam helaas. Geen must. Meer geheugen zou ook fijner zijn.
 
Volgens mij bedoelde lange pier dit ook;)

Ps geef dan even je budget en wat je eisen zijn want nu wil je eer meer geheugen;)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
http://www.laptopshop.nl/product/541246/category-45702/asus-n551jq-cn045h.html

Modag en Lange Pier, dit is een goede keuze? De laptop in de link van Lange Pier heeft een lange levertijd. Wil de laptop hebben voordat ik een trainweek heb over 8 dagen waarin gefilmd wordt en ik dagelijks wil kunnen uploaden. Dat lukt met huidige laptop niet meer.


Normaliter gebruik ik een externe HDD voor backup. In dit geval zal ik die moeten gebruiken voor video opslag. Dat kan. Als ik alles perfect wil hebben betaal ik de hoofdprijs en momenteel kan ik wat ik wil met een medion laptopje van 499 euro.
Alleen is deze na 2,5 gaar, kan 'deze pc' en instellingen niet meer openen, download van foto's en video's lukt niet meer en upgrade ook niet. wi 8.1 is ook al een heel karwei geweest.
Dus wil een goede nieuwe laptop die sneller is en meer aan kan en wat duurzamer is. Daarna probeer ik deze medion MD99221 naar fabrieksstand terug te krijgen.

Meer SSD wordt een stuk duurder..
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zie je kan nog goedkoper :thumb: maar als je het er voor over hebt dan is de Asus van boompwnz een veel betere optie en een mat scherm en meer geheugen en nog betere processor met videokaart maar kost ook dan 200 € meer als de Asus van Alternate maar zal zekers voldoen voor wat jij er mee wilt gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht is die van alternate prima. Kan ik daar nog ssd in laten zetten dus? Beter is altijd mogelijk maar de vraag is of dat zo noodzakelijk is in mijn geval
 
Hoi,

Ja kan je laten doen maar zelf ook prima te doen en ja hij wordt wat prettiger met gebruik maar met video bewerken en foto bewerken is de processor en videokaart belangrijker dan een ssd ,en om via een externe hdd dit te doen lijkt mij ook niet optimaal lijkt mij maar kan het mis hebben .
 
Daar zeg je wat Modag. Laat die ssd even los nu.
 
Mijn ervaring is dat pc en laptop na enkele jaren niet meer goed werken ook niet na fabriekdherstel dus dan is 200 euro best geld...
 
Voor renderen is de videokaart in mijn optiek niet echt belangrijk, de processor en veel geheugen wel, werkt wat prettiger.
En een USB stick, indien mogelijk in de gebruikte software, als extra cache.

Die ervaring heb ik niet, staan hier nog uit de vorige eeuw die nog werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan