TOSHIBA SATELLITE S50-B-15E kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik zou ook niet terug naar fabriek stand gaan ik zou zorgen dat ik een gewone schone installatie kan doen en ja zal geen jaren duren voor dit nogmaals te doen maar is dan wel altijd weer zoals gekocht zonder de meegeleverde software van merk notebook.

Dat is ook een idee. Heb 8.1 disk liggen.

Als zo'n laptop om de paar jaar een schone installatie nodig heeft is het handiger om zoveel mogelijk op externe opslag te zetten zou ik dan weer denken. ...meer geheugen geeft met goede processor wel meer vermogen. Nog eens even bekijken. Die beste Asus van 900 is wel een mooie aankoop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.

Ja de Asus van 900€ is inderdaad een mooie aankoop zal je geen spijt van hebben je koopt tenslotte iets waar je weer een poos mee verder kan en niet het idee mee heb had ik maar toch ...... gekozen.

En even je twee laatste berichten samengevoegd wel zo duidelijk

Laatst bewerkt:
Dank allemaal, ik heb de Asus N551JQ-CN045H besteld bij Coolblue/laptopshop en een WD Elements Portable 1 TB.
Komt morgen aan:)

Goi,

Daar heb je een goede keus mee gemaakt veel plezier met de aankoop:thumb:

Mooi apparaat werkt geweldig. Zag na aankoop dat dezelfde met NVIDIA GeForce GT 940M die normaal 100 euro duurder is, nu hetzelfde kost als mijn laptop met NVIDIA GeForce GT 845M .
Verder verschil zou zijn dat die alleen van staal is en deze ook plastic alleen het gewicht is gelijk dus misschien is dat onvolledige info.

Coolblue zegt ruil om, geen enkel probleem, maar dit lijkt me een marginaal verschil???

Laatst bewerkt:
mnb, je zal altijd meestal pas na een maand maar altijd een betere laptop voor dezelfde prijs zien.
Dat kun je niet voorspellen ik zou als je tevreden bent niet veranderen.

Maar misschien hebben modag of iemand anders daar andere gedachten over, wacht nog even af op andere helpers.

Klopt alleen dit was tegelijkertijd denk dat het verschil klein is. Deze laptop is prima. Dank voor je tip zeker mbt de processor

Even een vraag, ik vond het erg traag gaan met de laptop.
Nu wil ik internet via kabel doen, want WiFi van Ziggo zou 120 MBpS zijn maar is 20 MBps via Wifi helaas.....De aansluiting van Asus lijkt wel erg gammel, moet je het lipje naar beneden drukken en dan de kabel erindrukken ook met lipje naar beneden? Het lijkt wel of de kabelaansluiting te groot is, dat was nooit een probleem bij de PC of vorige laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan